Alla inlägg under augusti 2014

Av Emma - 3 augusti 2014 23:21

Hej!

Jag ha nyss läst ut en bok o den heter Sommaren jag blev vacker o jag bokstavligen älska den jag ha nog minst läst den 10 gånger jag ångra inte att jag lånade den jag ska låna dom andra som är fortättningen på boken jag vill ha dom andra delarna NUUU! aå ni fatta inte hur bra boken är ,jag tipsar verkligen den nu ska jag kolla på tv så vi hörs imon!

Ni kan få bil på bökerna!

1   2   3  

Av Emma - 3 augusti 2014 15:04

Hej finisar!

Idag ha det inte hänt så mycket igår blev det inget inlägg iknow men va i vetlanda hela dan hos min moster o kom hem rätt sent så orkade inte göra inlägg då men nu är jag tillbaka   


imon är det bara två veckor kvar till skolan börja vilket är lite tråkigt men visst det är ju kul o träffa sina klasskamrater men lektionerna är bara skit det enda roliga ämnet är NO skola är det tråkigaste som finns men jag ska börja i 8:an o sen ha jag ba ett år kvar sen är det 9:an sen är det gymnasiet o då ska jag plugga till barn o fritid

nu ska jag gå hejsvejs <33

Av Emma - 1 augusti 2014 16:37

Hej alla fina!

Ha precis kommit hem ha varit o hämtat mamsen o varit på konsum o handlat godis till ikväll vi hade tänkt att vi skulle ha myskväll  o bara umgås som familj. Idag vet ni ju att jag va hos läkaren o la om min tå där jag hade mitt  nageltrång hoppas det är borta för gott nu så slipper jag ha ont hela tiden   Jag vet inte riktigt vad jag ska skriva om just nu ha tappat allt det där om vad jag ska skriva ut på bloggen vilket är allmänt jobbigt för jag vill ju göra inlägg så ni ska ha nått o läsa om    Nahe ska iväg o göra lite grejer så vi hörs skriver mer sen ikväll puss    

 

Av Emma - 1 augusti 2014 12:30

Hej finisar!

Ha precis ätit frukost med Jennifer o Julia vi ha typ suttit uppe till 3 eller 4 o vi va tvungna o vakna vid halv 12 eller nått kom ej ihåg hur mycket hon va men jag somnade nog först för jag va as trött så jag orkade knappt prata... Idag händer det inte så mycket mer än att jag ska till läkaren sen vet jag inte mer vad som händer bli väl att ta det lugnt som vanligt typ!! Nästa vecka få jag äntligen min mobil så då kan jag prata med alla igen som jag ha på mobilen  

längtar så sjukt mycket! nahe nu ska jag gå så vi hörs sen hejsvejs    


Presentation


Hej Jag heter Emma 14 år ka bli 15 bo i Blekinge bo tillsammans med min familj umågs mest me min kompisar o täna hoppas ni tycker om min blogg enjoy :)

Fråga mig

39 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
        1
2
3
4 5 6
7
8
9 10
11 12 13 14
15
16
17
18 19
20
21
22
23 24
25 26
27
28
29
30
31
<<< Augusti 2014 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards