Alla inlägg under mars 2014

Av Emma - 30 mars 2014 21:15

Hej alla ligger i sängen o ba chillar jag kan berätta om min dag idag!

På morgonen så vaknade jag 09.10 va rätt skönt o sova ut lite sen lite senare så åkte jag o familjen in till stan för att handla o då handlade jag två stycken bh behövde verkligen bh o sen bestämde skulle vi bestämmer vad vi skulle ha till middag o då tänkte jag eftersom det är så fint väder så kan vi ju grilla o de gick dom med på sen när vi kom hem så startade pappa grillen o jag la mig o solade det va riktigt skönt faktiskt så jag solade till maten va klar o sen efter vi hade ätit gick vi in till min faster o mina kusiner o då när mamma o dom skulle hem så stanna jag kvar hos min äldsta kusin o hennes kille så kollade vi på när han spelade o sen gick vi till affären o köpte glas de va riktigt gott o sen kollade vi på film o ba 20min där efter så skickade mamma att de va dax att komma hem så då gick jag hem o sen gick vi till Konsum jag mamma o syrran o köpte glas igen så ja jag ha ätit mycket glas idag men de är aldrig fel med glas o nu ligger jag här o blogga med mobilen ska strax sova tyvärr så är de skola imon men det är bara 2 veckor kvar av skolan sen är det en veckas påsklov yees det är nice nahe nu ska jag sova men skriver imon puss <3

Av Emma - 30 mars 2014 19:02

Ha inget o blogga om just o ha väldigt tråkigt så få väl ta en dusch o sen göra toast o sätta gång en film
Här kommer lite bilder

Av Emma - 30 mars 2014 12:45

Hej bloggen ha precis kommit hem från stan ha varit o köpt två st bh o sen ha vi köpt grillat mums o pappa stå med de nu o de är super fint väder här lilla kallinge tänkte att jag skulle sola en stund så vi kan höras sen puss ??

Av Emma - 29 mars 2014 19:00

Hej bloggen ha nygligen kommit hem från hockey o kallinge vann över Piteå med 3-1 så de va ju bra o jag ha även fotograferat som jag lovade er att göra. Ha verkligen tråkigt just nu men iaf här kommer bilderna

Av Emma - 29 mars 2014 11:42

Hej bloggen

Ha precis vaknat det va väldigt skönt o sova ut ordentligt så ska snart äta frukost o fixa iordning mig ska nämligen iväg med pappa o hans kompis sen, vi ska på hockey tycker inte om hockey så mycket men jag följer med för jag ha så tråkigt här hemma. Men innan bi ska till ishallen ska vi äta pizza de ska bli gott ha inte ätit pizza på evigheter så det ska bli gott o sen en cola till de mums!  


Nahe nu måste jag fixa mig men jag kan lägga upp bilder på hockeyn sen när jag kommer hem om ni vill se kan även lägga upp på mig om vil de oxå men vi örs sen puss<3

Av Emma - 28 mars 2014 19:36

Hej bloggen nu är jag hemma igen! Va rätt skönt o komma hemifrån lite men nu bli de godis o film mys så skriver mer sen puss ??

Av Emma - 28 mars 2014 15:33

Hej förlåt att jag inte ha bloggat på ja jag vet inte när jag glömde bort lösenordet o jag inte haft nån data heller så det ha varit skit jobbigt men jag hoppas ni förstå mig men ska uo gå en runda men vi hörs sen puss<3

Presentation


Hej Jag heter Emma 14 år ka bli 15 bo i Blekinge bo tillsammans med min familj umågs mest me min kompisar o täna hoppas ni tycker om min blogg enjoy :)

Fråga mig

39 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
         
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28 29 30
31
<<< Mars 2014 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards