Alla inlägg under juli 2014

Av Emma - 31 juli 2014 23:30

Hej finisar!  

Idag ha det ej hänt så mycket mer än att jag va hos läkaren o la om min tå eftersom jag operarade eller vad man nu ska säga men jag tog bort naglen så jag inte skulle ha nageltrång ialla fall  men ska dit imon igen typ vid 14.40 o sen vet jag ej om jag sak till min kompis julia igen som jag ska sova med o hennes kompis Jennifer helt underbar människa båda två<3 så dom säger att vi ska sitta uppe hela natten men vet ej om jag kommer till att orka det men få se vad som händer orka nog inte hela natten men ska försöka så gott jag kan för deras skull    Men ialla fall vet ej vad vi ska göra nått men det händer väl alltid nått kanske få hoppas på det.. Imon vet jag ej vad jag ska göra mer än att jag ska till läkaren o vara med Julia och Jennifer!.. Idag när vi hade varit hos julia en stund så skulle vi möta min o Jennifers komopis kevin han är också världens bästa vän så vi va på min gamla skola o på nån  lekpark o sen gick vi tillbaka för att Julia o Jennifer skulle äta sen gick jag o Jennifer till IKevin igen o sen mötte vi tre Julia för att hon hade inte ätit klart men nu ska jag gå så vi hörs nog mer inatt så ha det bra så länge hejsvejs!    

Av Emma - 31 juli 2014 08:04

Hej finisar!

Det va en kille som undrade om jag kunde skriva ut lite om mi själv så det kan jag väl göra men tänker inte göra det så långt utan det bli så mycket som jag orka skriva helt enkelt


1. Vad heter du?

Emma

 

2.Hur gammal är du?

14


3.Hårfärg?

Blond/brun


4. ögonfärg?

Brun


5.Hur lång är du?

1,56 :$


6.kär?

nej det är jag inte!


7.Hur många ha du kysst?

Många


8.Vad väljer du chips eller godis?

Godis


9.Nämn tre saker på din att göra lista?

Ha inget!


10.Cola eller fanta?

fanta faktiskt


11.Vad skulle du gjort utan din mobil?

Fått panik är ju utan den nu!


12.Dumpat någon?

Ja


13. Blivit dumpad?

ja


14.Vad ha du för mobil?

Iphone 4 vit


15.Om du vann en miljon vad skulle du ha gjort?

Resa, ge pengar till familjen o shoppat


16.Favoritland?

New York


17.Film?

Mama, The conjuring, saw ,Dear John


18.Bok?

Sommaren jag blev vacker, mitt skitliv


19.Serier?

Teen wolf The vampire diares Pritty little liars


20.Nämn två personer du ej klara dig utan?

Amanda och Ebba


21.En person du älska?

Amanda


22.En person du hatar?

Hatar ingen men ogillar några


23.Ut o festa eller myskväll?

Myskväll


24.Sakna du någon?

Ja


25. Vad är det bästa som ha hänt?

Finns massor


26.Beroende av något?

Mobilen


27.Ditt livs största misstag?

Det håller jag för mig själv!


28.Om du fick välja en enda person att umgås med resten av ditt liv vem skulle det bli?

Antingen Ebba, amada , julia eller sara o jimmy
 eller rebecka


29.Har du nnågon tatuering?

Nej


30. Piercingar?

Nej


31.Vem är mest lik dig?

Min syrra


32.Ha du någon förebild?

Nej fösöker ba o vara mig själv


33.Vad ska du göra idag?

Ska till läkaren


34.Vad är det värsta du vet?

Otrogenhet, krossat hjärta, falska personer o mobbning


35.Vad är det bästa du vet?

Att vara med det man älskar o göra det man älskar


36.Vad åt du senast?

Skinkmacka haha!


37. Vad vill du ha just nu?

Min mobil o Smoothie


38.Vad köpte du senast?

ett par mjukisbyxor o två par linnen


39.Vila är dina favorit skådespelare?

Tyler Posey<3333


40.Om du fick en dotter nu vad skulle hon heta?

Kelly eller Frida


41.Tränar du?

Ibland


42.När gå du o lägger dig?

Runt 2-3 p natten men ska ändra på det snart


43.Är du nöjd med ditt liv?

Ja rätt så!


44. Vem ringde du senast?

Pappa


45. vem ringde dig senast?

Mamma


46.Hur många kuddar sover du med?

2


47.Hur många landskap ha du bott i?

ett


48.Är du social?

Beror på humöret!


49.Vilken är din favoritglass?

Jordgubb/vanilj!


50. Lover eller haters?

Lover


Detta va alla frågor så vi hörs senare hejsvejs!


Av Emma - 30 juli 2014 07:20

Hejsan finisar!

Förlåt om det inte ha inte blivit inlägg på ett tag ha varken haft nätverk eller telefon eftersom den är på lagning vet ej när jag få den men men jag få den när jag få den!


Men ialla fall det ha inte hänt så mycket sen jag skrev på bloggen mer än att jag ha typ sovit o varit med min kusin Sara o hennes kille o jag ha spelat cs med dom  det var faktiskt rätt kul! Igår va jag på vårdcentralen  och tog bort naglen så ska dit idag med o lägga om det igen. Ha verkligen inte kunnat sova inatt antingen ha det varit varmt eller så ha grannarna spelat dunk musik eller så ha jag haft ont i tån så få hoppas det bli bättre inatt så jag kan få sova jag ha nog bara sovit en timme eller två jaja nu måste jag gå så hörs vi sen hejsvejs

Av Emma - 25 juli 2014 10:01

Hej finisar!

Har nyligen vaknat är fortfarande trött men jaja få väl gå vila en stund sen eller nåt! Jag sitter o vänta på att pappa ska komma hem med frukost så man kan äta. Idag kommer det nog inte hända så mycket bli ba o ta det allmänt lugnt! Aså jag ha inget o skriva om i inläggen så tipsar gärna för jag vill ju göra bloggen kul för er o inte bara för mig liksom men ska gå ni så hörs vi sen hejsvejs<33

 

Av Emma - 24 juli 2014 17:38

Hej finisar

Förlåt om det inte kom upp så mycket uppdatering igår eller idag! Men ha bokstavligen varit upptaget är det inte de ena så var det de andra men men så är det!


Igår var jag med min kusin Sara vi tog det allmänt lugnt o kollade på Snooki o JWoww klockrena tjejer båda två dom är även med i Jersey shore (stav) men dom gör snooki o jwoww bäst vet ej vad dom heter egentligen men jaja efter det gick vi till Saras pojkvän Jimmy världens bästa kompis en sån vän ska man verkligen ta vara på han få en verkligen på bra humör aa han är helt underbar helt enklet det gå verkligen inte o beskriva! När vi ska gå hem så va vi med om det äckligaste jag nångonsin vart med om aså det va så äckligt så jag kunde spy över de det va tydligen 2 ställen det hade hänt på men det var ändås äckligaste jag sett i hela mitt liv ni kan få se en bild i detta inlägget!När vi kom hem gick vi raka vägen upp o fortsatte o kollade på Snooki och Jwoww och ungefär vid halv 5 på morgongen så gick vi och la oss o sen typ vid 10.18 vaknade jag o kunde inte somna om o jag ba kul o sara ligger ju förstås o sover o hon vaknade nog vid 2 eller 3 jag vet inte men typ vid 1 så kom pappa o syrran och hämtade mig , då skulle vi tydligen äta pizza så det blev min frukost inte världens bästa kanske men men.. Sen ha vi varit i stan o sen hämtade vi mamma och hon slutade vid halv 5 sen va det raka vägen hem, när vi kom hem satte jag mig vid datan o kollade runt sen gick jag o åt o sen ha det inte hänt så mycket mer men nu ska jag gå hoppas ni haft en rolig dag o fortsätter för det kommer jag ha skriver mer sen hejsvejs<33

   

Kunde inte få upp bilden men ska försöka senare   

Av Emma - 23 juli 2014 10:11

Hej finisar!!

Jag o syrran ha precis varit ute med hunden och varit ute gått en runda det va faktiskt skönt o vara ute men det va ju varmt men inte jätte varmt så det var ju skönt men det kommer nog o bli skit varmt idag men det gör ju inget för då kan man ju ba o åka bada haha.. Idag skulle ju jag egentligen till vårdecentralen men pappa hade ringt o ändrat de så nu ha jag en tjej o vi ska vara där nästa vecka på tis kl 9.30 tro jag det va är inte helt säkert men jag tro det va det! Idag vet jag inte vad som händer men jag ska sola ialla fall för börja bli väldigt blek så det är dax nu o sola en stund så man kan bli brun igen!

Nahe nu ska jag gå så hörs senare hejsvejs<33

Av Emma - 22 juli 2014 18:45

Hej finisar!

Ha sovit med min kusin sara från igår till idag o vi tog det allmänt lugnt sen lite senare gick vi till konsum o köpte soucremchips o en cola o sen gick vi upp o kollade på film o gottade oss o det blev film efter film sen började jag bli trött o då klockan kanske va halv 3  o då kollade vi på jersey shore sen gick vi o la oss typ vid 5 o sen vaknade vi typ vid 1 på dan sen åt jag frukost o sen gick vi upp o fortsatte o kollade på jersey shore nu måset jag gå hejsvejs<33

Av Emma - 21 juli 2014 16:15

Hej finisar!!

Ha verkligen inte mått bra idag vet inte varför eller vad de beror på jag ha ba mått allmänt dålig ngen ha ju varit elak eller nått så jag vet ej vad det är..   men ialla fall idag ha det inte hänt nånting det ha bara varit o hämtat syrran o sen till affären o sen hem igen det är de enda som ha hänt idag verkligen en seg dag idag o jag vet inte vad jag ska göra av resten av dagen heller.. ha ni nått tips på vad man kan göra? komentera gärna för ha jätte tråkigt!! Men jag få väll kolla på true blood nu en stund så få jag se vad som händer blogga mer sen hejsvejs<33

Presentation


Hej Jag heter Emma 14 år ka bli 15 bo i Blekinge bo tillsammans med min familj umågs mest me min kompisar o täna hoppas ni tycker om min blogg enjoy :)

Fråga mig

39 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
  1 2 3 4 5
6
7
8
9
10
11
12
13
14 15 16 17 18 19 20
21 22 23 24 25
26
27
28
29
30 31
<<< Juli 2014 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards