Direktlänk till inlägg 31 juli 2014

50 frågor om mig själv!

Av Emma - 31 juli 2014 08:04

Hej finisar!

Det va en kille som undrade om jag kunde skriva ut lite om mi själv så det kan jag väl göra men tänker inte göra det så långt utan det bli så mycket som jag orka skriva helt enkelt


1. Vad heter du?

Emma

 

2.Hur gammal är du?

14


3.Hårfärg?

Blond/brun


4. ögonfärg?

Brun


5.Hur lång är du?

1,56 :$


6.kär?

nej det är jag inte!


7.Hur många ha du kysst?

Många


8.Vad väljer du chips eller godis?

Godis


9.Nämn tre saker på din att göra lista?

Ha inget!


10.Cola eller fanta?

fanta faktiskt


11.Vad skulle du gjort utan din mobil?

Fått panik är ju utan den nu!


12.Dumpat någon?

Ja


13. Blivit dumpad?

ja


14.Vad ha du för mobil?

Iphone 4 vit


15.Om du vann en miljon vad skulle du ha gjort?

Resa, ge pengar till familjen o shoppat


16.Favoritland?

New York


17.Film?

Mama, The conjuring, saw ,Dear John


18.Bok?

Sommaren jag blev vacker, mitt skitliv


19.Serier?

Teen wolf The vampire diares Pritty little liars


20.Nämn två personer du ej klara dig utan?

Amanda och Ebba


21.En person du älska?

Amanda


22.En person du hatar?

Hatar ingen men ogillar några


23.Ut o festa eller myskväll?

Myskväll


24.Sakna du någon?

Ja


25. Vad är det bästa som ha hänt?

Finns massor


26.Beroende av något?

Mobilen


27.Ditt livs största misstag?

Det håller jag för mig själv!


28.Om du fick välja en enda person att umgås med resten av ditt liv vem skulle det bli?

Antingen Ebba, amada , julia eller sara o jimmy
 eller rebecka


29.Har du nnågon tatuering?

Nej


30. Piercingar?

Nej


31.Vem är mest lik dig?

Min syrra


32.Ha du någon förebild?

Nej fösöker ba o vara mig själv


33.Vad ska du göra idag?

Ska till läkaren


34.Vad är det värsta du vet?

Otrogenhet, krossat hjärta, falska personer o mobbning


35.Vad är det bästa du vet?

Att vara med det man älskar o göra det man älskar


36.Vad åt du senast?

Skinkmacka haha!


37. Vad vill du ha just nu?

Min mobil o Smoothie


38.Vad köpte du senast?

ett par mjukisbyxor o två par linnen


39.Vila är dina favorit skådespelare?

Tyler Posey<3333


40.Om du fick en dotter nu vad skulle hon heta?

Kelly eller Frida


41.Tränar du?

Ibland


42.När gå du o lägger dig?

Runt 2-3 p natten men ska ändra på det snart


43.Är du nöjd med ditt liv?

Ja rätt så!


44. Vem ringde du senast?

Pappa


45. vem ringde dig senast?

Mamma


46.Hur många kuddar sover du med?

2


47.Hur många landskap ha du bott i?

ett


48.Är du social?

Beror på humöret!


49.Vilken är din favoritglass?

Jordgubb/vanilj!


50. Lover eller haters?

Lover


Detta va alla frågor så vi hörs senare hejsvejs!


 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Emma - 19 januari 2016 10:32

Ja jag ha börjat blogga på denna bloggen igen men denna bloggen kommer mest vara för min träning o kost o allt sånt! Vet att det är många av er som uppskatta träningsblogga och sånt! Idag bli det däremot ingen träning pga jag ligger magsjuk vilket ve...

Av Emma - 15 februari 2015 17:57

http://nouw.com/Emmaslivsomensam Min nya blogg kika gärna in puss och hej! ...

Av Emma - 12 februari 2015 18:40

Alltså jag vet verkligen ite om jag ska ha min blogg kvar för att knappt inga läser den längre och jag får inga kommentarer och alla säger aa men det ta ett tag jaja jag ha haft min blogg i ett antal år nu och det händer ingenting kanppt jag tycker i...

Av Emma - 5 februari 2015 08:45

Ja som sagt idag är jag typ ledig så tänkte göra ett inlägg nu när jag ha tid jag ska "jobba" idag med bloggen om vad som ska göras på bloggen och skriva inlägg osv och se måste jag svara på mail som typ är 500 st orka inte svara på alla men kommer s...

Av Emma - 2 februari 2015 21:38

Idag när ja skulle gå till skolan var det blix halt men jag såg även nått hemskt hända en liten flicka på kanske 12 år det var ett par killar som gick i 9:an på min skola som gick på denna stackars flicka men precis när jag skulle säga till dom så ko...

Presentation


Hej Jag heter Emma 14 år ka bli 15 bo i Blekinge bo tillsammans med min familj umågs mest me min kompisar o täna hoppas ni tycker om min blogg enjoy :)

Fråga mig

39 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
  1 2 3 4 5
6
7
8
9
10
11
12
13
14 15 16 17 18 19 20
21 22 23 24 25
26
27
28
29
30 31
<<< Juli 2014 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards