Alla inlägg under november 2014

Av Emma - 30 november 2014 17:39

Hejsan finisar!
Idag är det ju 1:ā advent och det betyder mysdag för mig och ba umgås med familjen o mysa med ljus, te o lussekatter o en mysig filt o när det är mysdag för mig gäller det inga jeans eller ett tight linne utan ett par mjukisbyxor o en tjocktröja o ingen bh på sig och sen kan man ba mysa hela kvällen vilket jag ha gjort:)

I helgen ha väl inte hänt så mycket mer än att jag bara ha legat i sängen genom förkyld och ont i halsen, men i fredags kväll sov jag över med en kompis det var kul o jag ha även berättat vad jag gjorde i fredags så det är bara att bläddra neråt så hittar ni nog det hoppas jag:) och i lördags eftermiddag var jag på hockey med pappa o min faster o mitt lag vann ju självklart med 7-0 så det var nice:) Idag ha jag inte gjort nånting mer än att ba tagit det lugnt o myst med familjen. Nahe nu ska jag duscha sen bli det The Vampire Diaries o en filt så jag hoppas ni få en mysig kväll för det ska jag!:) you gyus take care Peac out:*

Av Emma - 28 november 2014 22:04

Hej finisar!1

Idag när jag vaknade så var klockan typ halv 8 eller nått kollade direkt inte på klockan men tror att hon  var där nånstans men skit i det haha..

Idag ha jag väl typ inte gjort nått mer än att bara ta det lugnt jag ha även varit med min kusin Sara o lite av en kompis till henne som heter Sebbe en skit snäll kille även om jag inte känner han så väl så tycker jag han är snälll.

Senare idag så skulle jag lämna min syrra hos min kompis syrra och då  ville min kompis Julia vara så jag  stannade sen ville hon sova så då ska jag stanna över natten, men vi ha även vart med en kompis till mig som heter Marcus han är världens snällaste killkompis och dp satt vi ute sen gick vi typ in till coop och vörmde oss för det var så kallt ute sp jag frös röven av mig typ haha men ialla fall när vi gick in på coop så mötte vi två kompisar till mig och Marcus som heter Kevin.L och kevin.K  så dom skulle typ köpa nått gott och typ äta men när dom hade handlat så satte jag,Marcus,Kevin och kevin och julia typ vid ett bord som fanns där och typ ba snackade sen så pratade julia om att Marcus typ med skulle sova med oss och dp tänkte jag det är ju aldrig fel med sällskap av en kille (ta inte det på fel sätt hahaha) nä men när vi hade gått hem till julia jag marcus och julia då så satt vi o kollade på tv och lilla marcus satt nära mig hihi så mysigt så givetvis kom det kärleks låt så då flyttade han ännu nämre men det var ba mysigt tyckte jag hehe men det hände dock inget så whoever.. men jag hade kul med han och julia så det var ett plus i kanten   Men sen frågade Marcus om han fick sova här för sin pappa men det fick han ej så blev lite ledsen där faktiskt men men det är ju inget Marcus kan göra nått åt.. Men nu sitter jag o Julia i våran ensamhet o lyssna på musik utan lilla marcus men jaja nu ska jag gå så vi hörs imon o tills dess You gyus take care peac out <3 

Av Emma - 27 november 2014 09:16

Hej alla fina!

Idag ha jag studiedag och jag ha inte mått bra i veckan men det fick jag igen igår jag fick ont i halsen så jag knappt kunde prata och sen genomförkyld på det va inte så kul så vet inte om det blir nån skola imon men det tror jag nog att det blir går bara till 1 men eftersom vi ska redovisa lite grejer så bli det 40min extra men det är inte så farligt men man vill ju sluta kl 1 men vi slippa engelskan vecka 50 eftersom vi lägger på 40min extra imon, snäll engelska lärare man ha   

 

Idag kommer det nog inte hända nått bli nog att lev på halstabletter, Te och glass det får jag leva på idag :/

men nu ska jag äta frukost så vi hörs hejsvejs <3 <3

Av Emma - 22 november 2014 09:31

Hej alla!!

Vaknade vid 9 idag är fortfarande lite trött men jag vaknar nog till snart! sitter och lyssna på lite musik med tända ljus, skulle gå ut med min hund ba för en stunds sen jisses vad kallt jag tog på mig både vinter jacka o mina svarta boots o en tjock tröja och mjukisbyxor men jag tyckte att jag frös ändå så  jag kommer nog inte vara ute så mycket idag! Det märks att det börja bli vinter!

 

Idag ha jag en del och göra för att ska ju på kalas/fest som jag skrev i gårdagens inlägg så  idag bli det att köpa present till min älskade kompis :) vet inte vad jag ska göra efter det, det bli väl att göra lite hemma i rummet för det börja se ut som värsta bombneslaget där så det bli att fixa lite där! Om ni vill så kan jag lägga upp bilder på hur mitt rum ser ut, men vi ska renovera mitt rum till våren så kanske kan visa det då för vill inte visa det just nu!

Nu ska jag äta frukost så vi hörs puss <33

Av Emma - 21 november 2014 19:47

Hej finisar!

Nu är det äntligen helg. Som ni nu ha märkt så hinner jag inte blogga i veckorna ha fullt upp med inlämingsuppgifer som vi ha i svenskan och i so som ska vara klara nästa vecka, blogga nu för att nu ha jag inget o göra + att jag ha gjort mina läxor vilket är skönt att det snart är klart    Kommer nog inte göra så mycket ikväll bli nog ba att ta det lugnt o kolla på The Vampire Diaries , är dock helt insatt i den serien:)

 

Imon är det lördag och då ska jag ner till en affär och köpa en present för ska på 15års kalas/fest ska bli kul + att man träffa sina kompisar, vilket jag gör varje dag men men alltid kul och träffa dom en extra dag! :) Så vi ska ba mysa imon. Tror vi ska kolla på film o annat kul!   

Nahe nu bli det mys med familjen så hoppas ni får en mysig freag för ska jag ha  :)<3

Av Emma - 15 november 2014 11:03

Godmorgon finisar!!

Ha precis vaknat och är fortfarande trött vet dock inte varför men jaja ska snart äta frukost tänkte jag, Idag ska vi prata om tjejprobelm som kanske killar möter varje dag och kanske få stå ut med. Alla killar är inte det bästa man kan ha träffat och med det menar jag att man kanske träffa en kille och sen gå det ett par månader och så vill han ha förhållande men att kanske inte tjejen vill och då blir ju vissa killar sura och sluta skriva med tjejen blocka henne från allt så att hon inte kan skriva til honom vilket är lite omoget tycker jag, men sen tycker vi alla olika och jag är inte en sån som klaga på andras åsikter känner mig ba elak då :)

ska gå nu me vi hörs <33

Av Emma - 14 november 2014 17:20

Hej finisar!!

Tänkte visa några outfitter som man kan ha på hösten/vintern och populära saker vi ungdomar vill ha :)

1   

 

    

Nu blir det kanske lite mer som en ungdom vill ha och önska Sig:) (tjej)

 

Detta kanske inte är vd en ungdom önska sig men oftast!

Nu ska jag kolla på film ha en mysig kväll för det ska jag ha<333

 

 

Av Emma - 13 november 2014 15:43

Hej finisar!

Nu ska vi prata om killproblem tänkte jag det är ju ganska vanligt att det händer hos tjejer men et kan det ju även vara för killar med men det kommer jag ta i ett annat inlägg just nu ska jag prata om killproblem som vi tjejer ha och stöter på.

Det kan ju börja med att man kommer med en snygg kille i kanske en grupp och så måste alla säga en sak och man bli lite nervös och kanske lite röd i ansiktet och sen när den snygga killen kommer fram till en o säger att man ha en gullig röst och sen kanske han gör dessa sakerna:

 

¤ När vi möts i korridoren blir generad och titta på mig när jag ha gått förbi och när jag kollar bakåt åt hans håll kollar han bort så fort han kan!

 

¤ I matsalen sätter han sig nära mig fast inte vid samma bord!

 

¤ Han sätter sig nära mig på rasten så han kan se mig

 

¤ när jag går förbi dra han sig i luggen!

 

¤ Han kolla på mig utanför där jag ha lektion eller kolla på mig på lektionen

 

¤ Jag brukar kolla in där han ha lektion och jag möter hans blick ofta


Men vet man om killen vill? När man är kär i en kille kan man göra privata lappar och stoppa in det i hans skåp!


Fortsättning följer...

 

Presentation


Hej Jag heter Emma 14 år ka bli 15 bo i Blekinge bo tillsammans med min familj umågs mest me min kompisar o täna hoppas ni tycker om min blogg enjoy :)

Fråga mig

39 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
         
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13 14 15
16
17
18
19
20
21 22
23
24
25
26
27 28
29
30
<<< November 2014 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards