Alla inlägg under september 2014

Av Emma - 27 september 2014 15:20

Hejsan finisar!
Förlåt om det ha varit dålig uppdatering ha nämligen inte haft så mycket tid med att blogga pågrund av att det är mycket med skola ha haft mycket med läxorna med!

Igår hände det inte så mycket mer än att jag ha varit med Sara igår o sen ha vi sovit över sen idag va vi i stan o jag köpte ett par byxor o Sara köpte lösnaglar sen ha det inte hänt så mycket mer vi ha ba tat det allmänt lugnt, ikväll ska vi äta pizza o äta godis och kolla på film o ba ha en gos kväll ska bli super duper mysigt!

Imon ska jag o pappa kanske på hockey då är det Tingsryd o kallinge ska bli kul om vi nu ska dit! Nahe nu ska vara lite social mot Sara så hörs vi sen ikväll puss o kram<333

Av Emma - 23 september 2014 22:21

Hejsan svejsan!
Tänkte göra ett litet inlägg nu innan jag ska hoppa i sängen o sova!

Imon är det onsdag vilket innebär att jag ska springa kvartersrundan på gympan vilket inte är det roligaste precis men kommer att lyssna på musik menas jag springer så kanske det gå lite snabbare, ska även ha so- prov imon usch är inte alls taggad inför morgon dagen vill ba sova i hundra år som törnrosa gör slippa skola o allt det hade varit bra! Men det positiva imon är att jag ska vara med en kompis imon o sen ska hon o jag o pappa på hockey vet dock inte vilka som spelar det ha pappa koll på mer än mig! Sen bli det väl att plugga på no provet jag ha på torsdag suck... Är så skoltrött så det finna ba inte men om 4 veckor cirka så ha vi höstlov en vecka tack gode Gud så man få vila ut! Nahe nu ska jag sova så hoppas jag att ni få en fortsatt trevlig kväll så hörs vi hejsvejs :)

Av Emma - 23 september 2014 18:27

Hejsan alla fina läsare!
Sitter o äter just nu ta en paus från pluggandet ska även kika på lite kläder sen när jag ha ätit sen bli det och plugga igen ha nämligen so-prov imon sen på Tors ha jag no-prov på rörelser hatar dock o plugga men vill man ha bra betyg så måste man plugga tyvärr är det ju så!

Skickade ett mail till nyx härom dan fick faktiskt svar idag från en som hette Jacob ni som vet allt om nyx ni vet nog vem Jacob är han verka va en trevlig det är nog väldigt trevlig personal där kan jag tänka mig det bruka det vara på vissa sminkföretag!

Idag ha det varit en dryg dag i skolan men sista lektionen va bäst för då fick vi baka vaniljbullar så sjukt gott det va nog det bästa jag ha ätit i veckan!
Nahe nu ska jag äta panpizza så jag hoppas ni få en underbar kväll så hörs vi puss o kram<33
(Bjuder en bild på mig)

Av Emma - 21 september 2014 00:01

Hej alla!

Ha precis kommit hem till en kompis som jag ska sova hos inatt. Ha precis varit med kompisar och dom heter Julia Nathalie Kevin Mattis och Eric sen var det lilla jag med så klart.. Vi ha även druckit lite alkohol som jag inte borde ha gjort för mår väldigt illa just nu så borde lått bli skiten men kan man inte motstå så kan man inte + jag dricker inte så mycket kanske dricker nån gång ibland och inte mer. Sen skulle vi gå nån piggelinrunda men vi fick ej det för min kompis mamma så vi sket i det så jag o julia gick hem o nu ska vi snart kolla på film!

 

Men jaja idag ha det inte hänt ett skit ha typ inte orkat göra nått men nu ska jag o kolla på film så hörs vi imon puss o kram <33

Av Emma - 19 september 2014 22:23

Hejsan hoppsan!
Idag ha det inte hänt så himla mycket. Vaknade av att nån stod o knackade på min dörr kl 12 o då va det ju såklart en kompis så fick klä på mig o fixa till mitt hår o ansikte se ut som ett monster utan smink skoja inte! Sen va jag o min kompis en timme sen stack jag mamma o syrran ner till stan o gick där o kollade runt på allt sen gick vi in på Willys o köpte Celsius det är det godaste som finns när det är varmt ute o plus att man förbränner lite fett som jag behöver aså ni måste ba prova Celsius det finns i olika smaker det finns i apelsin, vilda bär, Cola, lemon, kiwi o ja massa andra smaker ni borde verkligen prova! Efter att vi typ hade gått på stan en till två timmar så kom pappa o hämtade oss tur de för hade så ont i benen o fötterna ha fortfarande ont men förhoppningvis är det väl borta imon om jag inte ha träningsvärk istället då dör jag!

Jag fick en fråga idag varför jag inte va i skolan igår, som jag sa igår i ett inlägg tror jag att jag ha haft studiedag det ha alla på min skola haft så att ni inte tror att jag skolka för de ha jag inte gjort det kan jag lovar er!

Imon är det lördag och jag vet inte vad jag ska göra men det får vi se då + jag ha ju ingen Sara för hon är hos sin pappa typ 3 timmar härifrån så det är jäkligt drygt o inte ha min Sara här :( men jaja hon kommer hem på söndag ialla fall så de få jag se fram emot:)

Jag känner att jag börja tappa fler o fler läsare varje dag om ni vill så får ni gärna dela min blogg ( ni som tycker om den då förstås) det skulle betyda så sjukt mycket för vem vill liksom inte ha många följare på sin blogg liksom:) dela gärna ;) Nahe nu bli de film så vi hörs puss o kram :) bjuder på en bild med :)

Av Emma - 18 september 2014 18:50

Hejsan
Som ni nog förstå så ha jag verkligen fullt upp med skolan o massa kompisar och en massa läxor så hinner ju inte blogga så mycket som jag gjorde i somras men försöker ändås göra ett inlägg lite då och då nu få gärna komma med tips på vad jag ska blogga om gör vet knappt nu om vad jag ska blogga om!

Idag ha jag vart i skolan som vilken person som helst slutade lite tidigare för att det va utvecklingssamtal nu ikväll men tur väl så ha jag de nästa vecka på Tors mellan halv 7 till halv 9 det är jobbiga tider som dom lägger ut på utvecklingssamtal kunde de inte vart en timme istället för 2 men jaja!
Imon är jag ledig (studiedag) så sjukt jävla skönt ska ba sova ut riktigt ordentligt så tog helg redan idag vid 14.20 så sjukt skönt ? Nahe nu ska jag ta mig ett varmt bad med ljus o sen bli det film så hoppas jag att ni få en bra kväll puss o kram<333

Av Emma - 10 september 2014 22:10

Hej finisar
Idag ha jag vart i skolan som vilken person som helst o nu u dra säkert nån vad jag ha haft för tråkiga lektioner, jo jag ha haft spanska matte idrott (fotboll) lunch so o sist men inte minst No vilket inte är mitt favvo ämne längre ha inget favvo ämne än o kommer aldrig att ha heller jo kanske håltimmarna haha okej det kanske inte är nån lektion men det bästa med skolan är faktiskt kompisar o håltimmarna eller rast eller vad man nu ha , och jag tror inte jag är ensam om det.

Idag när jag kom hem från skolan så gick jag in på mitt rum o gjorde iordning mig för såg ut som ett monster i facet efter det kom mamma o syrran hem o gick ut med hunden sen gick jag o åt och precis självklart när man ha satt sig till ro så ska man ju alltid behöva skynda sig i maten pga att vi skulle till stan o hämta pappa o lämna han på gymmet vet dock inte varför jag ens följde med men jaja.. Efter han hade tränat så åkte vi hem o åt lite sen gjort pappa iordning sig o sen gick jag o pappa ner o kollade på hockey det va den sämsta matchen jag sätt i hela mitt liv aså jag skoja inte så vi la ut 80kr i onödan kul... NOT!!! Men jaja det är som det är! Imon är det skola igen o jag sluta kl 4 inte kul med en lång dag imon men vi ha inte så jobbiga lektioner imon så hoppas det gå bra på engelskan imon ha 20 glosor som vi ska kunna men kan nästan alla så det är lugnt. Nahe nu ska jag sova så vi hörs imon puss o kram sov så gott alla fina människor :) <33

Av Emma - 9 september 2014 08:55

Hejsan
Idag fick jag vara hemma pga min förkyldning o lite feber men trots det så ha jag tagit det lugnt o ba njutit av morgonen o ba legat o mysat framför en film, både jag o min hund är trötta så ska försöka va uppe en stund till o sen ska jag gå o vila en stund!
Idag kommer det inte hända ett skit ska ba ligga i sängen eller soffan o glo på tv,film eller nån serier det bli nog teen wolf jag älska den serien innan den kom ut så kollade jag bara på The vampire diares de va verkligen min favvo serier men inte nu längre för nu är det teen wolf som gäller.

Ha precis satt in min kladdkaka som jag ha gjort så man ha nånting o smaska på sen efter middag eller till en film eller vad det nu blir vi få se! Ska snart äta frukost tänkte jag o då få det väl bli ett ägg en smörgås o en kopp te egentligen orka jag inte höra nått så det hade vart bra om sin pojkvän va här så skulle allting vart mycket bättre! Nahe nu måste jag göra min frukost så vi hörs puss o kram??

Presentation


Hej Jag heter Emma 14 år ka bli 15 bo i Blekinge bo tillsammans med min familj umågs mest me min kompisar o täna hoppas ni tycker om min blogg enjoy :)

Fråga mig

39 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
1
2
3
4
5
6
7
8 9 10
11
12
13
14
15
16
17
18 19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< September 2014 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards