Alla inlägg under maj 2014

Av Emma - 25 maj 2014 13:00

Hej bloggen
Jag kommer te att ta en bloggpaus men vet ej hur länge ha de bra pözz<3

Av Emma - 19 maj 2014 20:27

Hej bloggen sitter o plugga engelska o lyssna på musik. Hata att plugga det är de värsta som finns men tur att de är sommarlov om tre veckor, är så skoltrött så vet inte vart jag ska ta vägen men iaf idag ha de väl inte hänt så himla mycket mer än att ja ha varit i skolan som vilken människa som helst. Imon bli en dryg dag i skolan men det positiva är att jag slutar klockan 3 som tur väl är nahe nu ska fortsätta plugga då vi hörs puss<33

Av Emma - 18 maj 2014 17:03

Hej det va en tjej som skrev till mig på kik och hon undrade om jag kunde ge er musik tips o då sa jag visst de kan jag väl så detta inlägget handla ba om musik så jag hoppas ni gilla musiken!

Av Emma - 18 maj 2014 10:48

Hej bloggen som ni nog ha fattat så ha jag haft en liten bloggpaus o förlåt om jag inte sa till att jag skulle ha de
Men nu är jag tillbaka igen o nu ska jag börja med att ni ska ge tips om vad jag ska blogga om så då få ni kommentera här i kommentarsfältet för ha ingen inpsration längre så därför så få ni bestämma om vad jag ska blogga om och om ni inte kommer på nått så kanske jag sluta blogga jag vet inte få se men iaf vi hörs puss <33

Av Emma - 7 maj 2014 22:31

Hej bloggen ligger i sängen är fortfarande förkyld men känner mig lite bättre men få bli att vara hemma imon med o se hur jag känner mig! Jag hatar bokstavligen o vara sjuk speciellt om man ligger magsjuk eller om man är genom förkyld o ej kan sova på natten vilket inte jag kan o det är jobbigt men iaf ska nog kolla på en film nu o sen sova jag vet inte få se hur jag gör puss<33

Av Emma - 6 maj 2014 21:57

Hej bloggen ligger helt död i sängen ha varit förkyld sen igår o de blev bara värre + att jag fick feber nu ikväll o tänkte träna idag men de sket ju sig så få träna när jag är frisk igen vilket kommer att ta nån vecka eller nåt o det är jobbigt o vara förkyld när man ska sova det är det värsta som finns nahe portal om o sova så ska jag göra de även att jag är hemma imon från skolan men iaf gonatt på er sötnosar <3333

Av Emma - 3 maj 2014 23:08

Hej bloggen ha inte så mycket o blogga om ha inte gjort nått speciellt förutom att jag va hos en kompis igår o fixade naglarna igår som jag skrev imorse nahe nu bli det film puss<33

Av Emma - 3 maj 2014 08:03

Hej bloggen ja som ni kanske läste så ha jag fixat med mina naglar o jag är super duper nöjd med dom behövde fixa mina naglar för mina naglar som jag hade innan så hemska ut så jag ångra inte att jag fixade dom

Presentation


Hej Jag heter Emma 14 år ka bli 15 bo i Blekinge bo tillsammans med min familj umågs mest me min kompisar o täna hoppas ni tycker om min blogg enjoy :)

Fråga mig

39 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
      1
2
3
4
5
6 7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Maj 2014 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards