Alla inlägg under maj 2014

Av Emma - 1 maj 2014 22:11

Hej bloggen som ni nog ha förståt så ska jag börja träna igen va igång ett tag fast då vågade jag inte skriv ut de här jag vet inte varför men gjorde inte de ba!

Men ska börja imon o ska dit imon efter skolan är de tänkt så de bli både gympa på skolan o sen gymma efter skolan men kommer nog åka hem först o greja o förhoppnings hinner min älskling komma hit så vi kan träna tillsammans eller om han kommer senare så jag träna själv men bruka följa med honom o träna men nu är de också min tur att börja igen o hade tänkt o gå ner lite i vikt först o sen bygga lite muskler så man inte är alldeles för svag till o med min pojkvän ha till o med dubbelt så stora arma än jag så måste gå ner lite i vikt o sen bygga muskler som jag ha sagt om ni vill veta hur jag kommer träna så kommer de se ut såhär:

?Dricka mycket mer vatten
?Äta mer frukt+grönsaker förstås
?Ut o jogga
?Göra magövninger + spänna magen samtidigt som jag gör magövingarna
?Gå till gymmet så mycket jag kan!
?Låta bli de onyttiga

Så så kommer de se ut för mig i några veckor o se ifall de ger resultat o jag kommer även att lägga upp tränings tips ifall ni också vill prova o de finns det säkert folk som vill:)

Imon är det sista skoldagen inför helg kommer bli allmänt skönt med helg även att vi ha varit lediga idag o det finns ju dom som är lediga imon med lyckos dom ni få tänka på oss som sitter vid bänkar o lyssna på lärana nahe nu få de bli film o sen sängen men vi hörs imon puss<33

Presentation


Hej Jag heter Emma 14 år ka bli 15 bo i Blekinge bo tillsammans med min familj umågs mest me min kompisar o täna hoppas ni tycker om min blogg enjoy :)

Fråga mig

39 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
      1
2
3
4
5
6 7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Maj 2014 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards