Alla inlägg under december 2013

Av Emma - 29 december 2013 19:23

Nu blir der ett litet kort inlägg ha varit på bio med Amanda , Ellen o Ebba vi kollade på hobbit den var rätt bra ändå men iaf ha haft en sjukt rollig kväll med mycket skratt o mys nu ska jag mysa med familjen skriver mer sen puss<333

Av Emma - 29 december 2013 12:14

Hejsan bloggen ha precis vaknat så himla skönt o sova länge. Det bästa med loven är att man få sova ut ordentligt. Idag ska jag på bio med Amanda o Ellen längtar verkligen vi ska se hobbit va ju på bio i Torsdag o såg Sunes bilsemester den va rätt bra faktiskt. Nahe nu ska jag ta o äta frukost men skriver mer inlägg sen puss<33

Av Emma - 28 december 2013 15:14

Hej alla sötnosar där ute som läser min blogg ha varit o handla kläder köpte ett par svarta tighta byxor o en genom skinlig (stav) tröja med nitar på skit snygg o sen köpte jag ett par strympor kommer lägga upp bilder lite senare idag men skara donken nu (McDonlas för ni som inte vet) puss på er ha en bra dag <33

Av Emma - 28 december 2013 10:14

Hejsan alla ligger i sängen ha precis vaknat det är verkligen skönt o ha jullov man få verkligen sova ut de är så himla skönt. Idag ska jag nog inte göra så mycket ska väl kanske ner till stan o handla lite kläder om mamma orka köra. Men ska ta o äta frukost nu men skriver fler inlägg senare puss<333

Av Emma - 27 december 2013 16:44

Hej alla söta läsare ja kommer börja tipsa om blogg som ni kan kolla på kommer lägga upp två stycken varje fredag eller så bli de mellan 1-3 bloggar men kanske börja idag vi få se lite hur jag gör men nu måste jag gå puss<3

Av Emma - 27 december 2013 02:10

Hej alla som läser detta jag ligger bara i sängen o spela på min surfplatt börja bli lite trött nu efter en lång dag med slisamt jobb. Bli väl att kolla på film o somns till de! Är as trmtt men godnatt sov gott slls fina läsare puzz<333

Av Emma - 26 december 2013 19:51

Ha verkligen inte haft nån blogglust för ha verkligen mått skit dom senaste dagarna ha kännts som om jag bara ha funnits till o kännts som om folk hata mig jag ha bara negativa tankar jag hs de varenda dag så kommer nog ta en blogg paus några dagara puss på er <3

Av Emma - 25 december 2013 00:20

Hej alla finisar ha varit med om nått tråkigaste som en person kan göra arr skap ett vanligt konto då bryr sig ingen men när en person skapa fejk konto då är det krisnb

Presentation


Hej Jag heter Emma 14 år ka bli 15 bo i Blekinge bo tillsammans med min familj umågs mest me min kompisar o täna hoppas ni tycker om min blogg enjoy :)

Fråga mig

39 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
           
1
2
3
4
5
6
7
8
9 10 11 12 13 14 15
16
17 18 19 20 21
22
23
24 25 26 27 28 29
30
31
<<<
December 2013 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards