Alla inlägg under juni 2014

Av Emma - 29 juni 2014 18:01

Hej bloggen!

Kom hem från Sara för 3 timmar sen o innan jag skulle hem fick jag värsta magverk jag ba: nej inte nu men ja o la mig en stund o jag sov i två timmar vilket kanske inte va så bra för nu kommer jag inte kunna sova inatt kul not! aja få väl blogga eller nåt jag kommer säkert på nått o göra! måste gå nu hejsvejs <333

Av Emma - 29 juni 2014 10:58

Hej bloggen vaknade nyss dock sover väl min kusin fortfarande men få ligga o blogga lite istället! Igår händer det inte så mycket mer än jag va hemma sen stack jag över till min kusin o sen så gick vi till Konsum sen kom Lizzi deras förra pitbull sen gick vi till Konsum igen o sen hem och satte oss myste o åt o kollade på film det va mysigt men dock ingen bra film men typ efter halva filmen gick jag o Sara upp o lyssnade på musik sen så gick vi o mötte hennes pojkvän Jimmy o han skrämde skiten ur oss o hjärtat hoppade nog ut o sen in igen vi ba skrek o klockan kanske va 00.13 jag Venne men skit i det sen så va vi där en stund o sen gick vi ut med hans hundar zovo och zackie världens sötaste hundar men iaf vi gick från Jimmy vid ett o sen när vi kom hem så gick vi upp o sen när vi hade lagt oss så sa Sara att hon måste ner o röka o då passade vi båda på att ta ett glas Cola sen va vi vakna en stund o sen slocknade vi o nu ligger jag o vänta på att hon ska vakna men det för hon väl snart få jag hoppas men jag skriver fler inlägg senare idag hejdå puss<33

Av Emma - 27 juni 2014 16:30

Hej bloggen

Idag ska jag o min lilla familj åka o kolla på crusing det ska bli kul men innan de så bli det pizza sen efter crusingen så bli det till affären köpa godis men nu ska jag fixa mig det sista så skriver mer hejsvejs<33

Av Emma - 26 juni 2014 19:40

Hej igen!

ha precis kollat klart på teen wolf i love it    dock den bästa serien jag nånsin vet, dock vet jag inte vad jag ska göra nu men kommer väl på nått bl väl o sätta igång lite musik på datan o kolla youtube o facebook allt vad det nu finns o göra på en data. Om två eller tre timmar bli det sängen ska upp tidigt ska nämligen till pappa (o nej ha ej skilda föräldra) så ska jag vara där typ till två sen kommer mamma o hämta mig o då får jag mina pengar o då ska jag fixa mina naglar som jag ha lovat min kompis som jag skrev i ett inlägg o sen imon kväll bli det cruising (stav) o det ska väl bli kul men den ända man gör är ju endå stå o kolla på bilar sen på lördagen bli det ba o ta det lugnt nahe nu ska jag äta men skriver nog ett inlägg sen hejsvejs puss<33

Av Emma - 26 juni 2014 13:59

Hej bloggen sitter inne just nu för det haglar som in i den här i Blekinge o det blixtar inte kul jag hade tänkt o gå ut o gå en långrunda men det sket ju sig men istället kan jag sitta inne o ba mysa det funkar ju det med ska sätta igång en film på ipaden så skriver ett inlägg lite senare sen slänger in lite bilder nu puss<333

Av Emma - 26 juni 2014 10:51

Hej bloggen!

Ha precis vaknat sitter o äter frukost idag händer det väl inte så mycket förhoppningsvis få jag mina pengar idag så man kan köpa det jag ska ha till mina naglar till den 5 juli då jag ska iväg o fira en kompis o då vill jag gärna ha mina naglar klara för jag ha typ lovat henne att jag ska fixa mina naglar tills hon fyller år så ska fixa de idag eller nån gång nu här i veckan   


Jag vet ej vad jag ska blogga om för nu på sista tiden ha jag verkligen inte haf nånting o blogga om så ni får gärna komma med förslag om vad jag ska blogga om det kan ju va t.e.x sanning eller konka , frågestund med nån eller vad som ni får gärna komma med tips nu måste jag kila hejsvejs så länge puss<333


Av Emma - 25 juni 2014 19:27

Hej bloggen

Jag bloggade inte igår för att jag va hos två kompisar och sov över där tills idag hade rätt kul! Idag ha jag inte gjort så mycket mer än att jag kom hem från mera kompisar o då kom mamma, pappa o syrran o hämtade mig o när jag kom hem så gick jag ut med min älskade hund och gick en runda det var rätt skönt o vara ute och gå för det var varken varmt eller kallt utan det va lagom men iaf sen ha jag ba ätit o tat lugnt nu sitter jag här o kolla facebook o blogga , blogga mer sen ska titta på film nu puss <3333

Av Emma - 24 juni 2014 16:06

Hej

Är verkligen inte på humör just nu o jag tänker inte skriva ut det här för dom som vill veta det få skriva på min kik: Emmsi174. Det är ganska privat det som ha hänt så kanske inte gå in på detaljer men ni få veta lite iaf


Idag ha det inte hänt så mycket ha mest tat det lugnt imon ska det tränas o ut o gå med vovven en runda sen bli det väl o bara ta det lugnt. skriver mer sen puss<33

Presentation


Hej Jag heter Emma 14 år ka bli 15 bo i Blekinge bo tillsammans med min familj umågs mest me min kompisar o täna hoppas ni tycker om min blogg enjoy :)

Fråga mig

39 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
           
1
2
3
4
5 6 7 8
9
10
11
12
13 14
15
16 17
18
19
20
21
22
23 24 25 26 27
28
29
30
<<< Juni 2014 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards