Alla inlägg den 6 juni 2014

Av Emma - 6 juni 2014 18:56

Hej bloggen

Ha precis kollat på tv så nu tänkte jag blogga om nått så tänkte ta musik jag ha ju gjort ett tidigare inlägg om vilka låtarjag lyssna på men ha en ny spellista nu så ni ska få några andra låtar på slutet av detta inläget. känner en kile som sitter o gör musik så ni ska få lyssna på det med! Ni kommer få lite olika typ av musik som jag lyssna på dagligen o om ni vill veta vad det är typ av musik så är det hardstyle o dupstep men lyssna ju på t.e.x på timber o sånt med men är mer för hardstyle o sånt det är min killkompis o min kusin som ha lärt mig de så jag få skylla på dom helt enkelt nej det ska jag inte för det dom lyssna på är bra så ska inte skylla på dom. Nån gång kan ni få se bild på hela min spellista o ha typ 200 låtar hehe är beroende av musik som ni nog förstå. Här kommer några låtar som jag lyssna mest på:

Av Emma - 6 juni 2014 13:38

Hej!

Ha precis kommit hem o är rätt trött nu för va uppe rätt sent igår så vaknade för en timme sen o så fort jag vaknade så gjorde jag iordning mig sen gick jag raka vägen till gymmet o körde ett pass där o nu bli det lassange till middag mammas hemma gjorda lassange mums det är det bästa som finns o sen ikväll bli det mys igen fast då bli det ba jag o mamma för pappa skulle iväg nånstans så det bli mamma o dotter tid och det är ju också rätt skönt så vi ska äta chips o dip o dricka nått gott till de sen bli det nån rolig film o ni kan gärna få ge filmtips så är ni gulliga om ni vill ni måste inte!


Det va nån som ville veta vad jag heter på kik o så men jag vill helst inte ge ut den till vem som helst så vill ni ha den så få ni skriva här nere i komentarsfältet så löser jag de då få se om jag ba ens ge ut den eftersom det
är över 300 pers som läser min blogg så vill  inte ge ut den till en för då kanske alla vill ha o då få jag sitta o skriva det till typ 300 pers o det orka jag inte!


Jag hade tänkt o svara på frågor och om ni ha så få ni görna ställa dom så ska jag svara på dom i ett inlägg så fort jag kan o jag kan inte lova att det bli denna vecka utan detfå nog bli nästa vecka så det är bara till att fråga o som jag sa kommer jag göra ett inlägg om vilka frågor ni ha ställt o sen försöka svara på dom så gott jag kan jag hoppas det kan bli några frågor iaf. Nahe nu ska jag äta men jag skriver mer sen lite senare puss på er!

Presentation


Hej Jag heter Emma 14 år ka bli 15 bo i Blekinge bo tillsammans med min familj umågs mest me min kompisar o täna hoppas ni tycker om min blogg enjoy :)

Fråga mig

39 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
           
1
2
3
4
5 6 7 8
9
10
11
12
13 14
15
16 17
18
19
20
21
22
23 24 25 26 27
28
29
30
<<< Juni 2014 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards