Alla inlägg den 23 juni 2014

Av Emma - 23 juni 2014 18:19

Hej bloggen!

Jag ha inte bloggat så mycket ha varit mycket med kompisar o haft fult upp helt enkelt och ja jag vet att jag inte är den bästa på att blogga men försöker göra mitt bästa endå även om jag inte ha lika många läsare som jag hade inann men jag försöker få upp dom igen hoppas ni kan dela min blogg så jag kan få mer än 200 som jag hade inann om ni dela mig så betyder ni verkligen guld men det gör ni ju i vilket fall som helst!   


Idag ha jag inte gjort så mycket mer än att ligga i sängen med huvudvärk men iaf gick till affären för att köpa middag som jag kunde äta idag så det fick bli kalops hur gott som helst ha nog inte ätit det sen förra året så det var verkligen det bästa jag ätit på länge efter de kollade jag bara på tv:n o ba tog de lugnt det va rätt skönt o ba ta det lugnt o inte behöva tänka på nått skolarbete men det ska man ju göra om 2 o en halv månad men nu ska jag ba ta det lugnt så jag vill inte tänka skola.


Om en stund ska jag äntligen få kolla på mitt faorit porgram Teen Wolf o det är nya serie LÄNGTAR tills det börja vid 19.05 så nu kan jag äntligen få se fortsättningen på när Alison dog men det va väl inte kul men vill se fortsättningen där hon dog o nu kommer det nya varelse så det ska bli spännande o kolla på   

Nahe nu ska jag gå men skriver mer sen puss <333

Presentation


Hej Jag heter Emma 14 år ka bli 15 bo i Blekinge bo tillsammans med min familj umågs mest me min kompisar o täna hoppas ni tycker om min blogg enjoy :)

Fråga mig

39 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
           
1
2
3
4
5 6 7 8
9
10
11
12
13 14
15
16 17
18
19
20
21
22
23 24 25 26 27
28
29
30
<<< Juni 2014 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards