Alla inlägg den 7 juni 2014

Av Emma - 7 juni 2014 16:12

Jag svara på frågorna idag istället för jag vet inte om jag ha tid nästa vecka   


1.Ha du förhållande?

Nej det ha jag inte, inte än iaf men det kommer väl snart


2. Hur gammal är du?

Ja är 14 bli 15 den 22 februari 2015


3.Vart bo du?

Jag bo i blekinge med min familj


4.Hur många förhållande ha du haft?

 jag ha haft 5 eller 6 st förhållande men dom ha aldrig varit seriösa som jag leta efter!


5. Vilken är din favorit färg?

Det är knall rosa o turkos


6.Vilken är din favorit serie på MTV?

Det är olika men Teen wolf är den som ligger först som favorit


7.Hur länge ha du bloggat? Tycker din blogg är as bra

Jag ha bloggat ungefär 1 eller 2 år om inte mer jag vet inte ungefär. Tack så sjukt mycket!


8. Telefon eller Tv?

Telefon


9. Teen wolf eller Prl (pretty little liars)

Teen wolf för den ha jag följt längst


De va alla frågor kan göra ett inlägg senare hejsvejs så länge puss<33

Av Emma - 7 juni 2014 09:01

Hej!
Ha precis vaknat ska snart äta frukost idag kommer det väl inte hända mer än att det bli att ta de lugnt o kanske sola lite så man bli lite brun till skolavslutningen som jag ha på tors o jag längtar verkligen tills dess men man kommer ju sakna sina kompisar men man möter nog på dom nånstans det bruka vara så o vi är lediga i två månader så sjukt skönt o då ska jag solar så jag ser ut som en neger haha nej kanske inte riktigt så brun vill jag inte bli men brun vill jag bli iaf så man få lite färg ialla fall så man inte är kritvit vilket jag är på hela kroppen det är lite jobbigt för vissa i skolan ha pecis kommit från turkiet o allt vad det nu heter o dom är knall bruna o jag är typ den enda som är vit så jag vill gärna sola så jag kan bli lika brun som dom o vara ensam o vara brun. Idag när jag vaknade så kände det som sön men sen så kollade jag på mobilen o då va det ba lördag o jag kom på att vi va lediga igår från skolan vilket va väldigt skönt men nu vill jag te skolan konstigt nog o jag bruka inte vara den som vill till skolan utan det är min syrra som oftas bruka vilja det men nu är det tydligen jag, usch jag vill egentligen inte ens ba prata om skolan det är det värsta som finns skulle aldrig få för mig att älska skolan o då ha det hänt nått med mig om jag börja tycka om skolan men jag tro aldig att jag kommer gilla skolan o alla läxor och all den skiten.


Jag fick ett kikmeddelande o då fick ja några frågor som jag kan svara på


Varför började du blogga?-

Jo jag började blogga för att jag ville dela med mig mitt liv till andra o ge tips o sånt till andra som t.e.x som ha det svårt o då ville jag hjälpa dom men jag ha haft andra bloggar också men jag tyckte bloggplatsen va bäst så jag började blogga här!


Bloggar du följer?

Jag följer inga speciella det är väl:

misslisbells blogg

det är bäl den enda o jag få mycket inspration av henne men inte alltid men oftast


Nahe nu måste jag gå men jag skriver mer sen puzz<333

Presentation


Hej Jag heter Emma 14 år ka bli 15 bo i Blekinge bo tillsammans med min familj umågs mest me min kompisar o täna hoppas ni tycker om min blogg enjoy :)

Fråga mig

39 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
           
1
2
3
4
5 6 7 8
9
10
11
12
13 14
15
16 17
18
19
20
21
22
23 24 25 26 27
28
29
30
<<< Juni 2014 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards