Alla inlägg under augusti 2014

Av Emma - 26 augusti 2014 11:52

Hej finisar!

Idag när jag vaknade så vaknade jag ju givetvis med huvudvärk så jag tog en huvuvärkstablett o sen gjorde jag mig iordning och åt frukost osv.. därefter gick jag till skolan o min första lektion va ju då Teknik kul eller inte men då så va vi ba 4st tjejer idag på tekniken o sen va vi en till men hon hade hemkunskap! Om ni inte förstår så ha halva klassen hemkunskap o den andra halvan ha teknik och teknik är verkligen inte min starka sida men man få göra det bästa av sig ändå! men när min lektion va slut typ vid 10 så hade jag fortfarande huvudvärk så jag sa till min lärare Per att jag hade ont så jag fick ringa mamma o fråga ifall jag fick gå hem man måste typ ringa o fråga och sen måste typ läraren också prata med föräldren skit konstigt system men det måste man typ "acceptera" det!

Nahe nu ska jag försöka gå ut med min hund så vi hörs nog sen hejsvejs <33

 

Av Emma - 25 augusti 2014 20:26

Hejsan finisar!
Idag vaknade jag 06.40 o va as trött vilket jag brukar vara om morgorna men ialla fall orka inte skriva om hela dan är för trött för det.. Imon börja jag 8 den sluta jag klockan 4 o det är skit drygt orka verkligen inte med skolan o det är 9 eller 8 veckor kvar innan vi ha en vecka höstlov vilket är lite jobbigt! Men idag fick jag en inställd lektion i spanska ialla fall sen hade vi 2 timmars håltimme vilket va nice så jag gick hem på håltimmen o gick ut med min hund o sen när jag gick hem när vi hade slutat när jag kom hem så tog jag ba det lugnt mer ha ej hänt så yes jag skriver imon så vi hörs puss o kram<333

Av Emma - 24 augusti 2014 22:10

Hej alla fina!
Sitter i sängen ska snart sova eftersom det är skola imon o jag ska upp vid halv sju vilket inte är min starka sida men vad ska man göra! Nahe nu ska jag också sova lik väl som dom andra som snarka så vi hörs imon puss o hej <33

Av Emma - 24 augusti 2014 11:44

Hejsan finisar!

Sitter ba o lyssna på musik finns typ inget annat o göra! Idag kommer det nog inte hända så mycket försöka bara att njuta av det sista innan skolan börja imon igen vilket jag inte vill men det kan man ju inte bestämma tyvärr!

Nyss va det en tjej som frågade mig om jag gillar The FOOO men då sa jag såhär:


Jag gillar inte dom jag ha inget emot dom men jag gilla ba dom inte gilla inte deras musik direkt! Ni som nu gilla The FOOO ta inte illa upp om det jag skrev om era älskare! Jag vet hur det känns jag ha en syrra som gilla The FOOO så jag vet vad man få höra om man inte säger nått bra om dom!

Nu ska jag äta middag så jag skriver sen hejsvejs  

Av Emma - 23 augusti 2014 19:58

Hejsan!

Nu är det helg (sen igår) ha verkligen inte sovit ut som man ska göra när det är helg imorse vaknade jag 07.17 vilket jag inte hade väntat mig men jaja men ska försöka sova mer imon annars bli jag verkligen Crazy you know haha.. Igår hände det inte så mycket i skolan mer än att vi hade vanliga lektioner + idrott sen när jag kom hem så gick det kanske 20minuter sen åkte vi till affären o köpte godis till myskvällen men det blev inget mys så jag tog mitt godis och drickan o gick in på mitt rum o kollade på film helt själv så kollade på LOL! Jag va även hos min kusin Sara som ni vet va även där idag en stund!


Idag ha det inte hänt nånting mer än att jag ha vart hos Sara o sen gjorde jag tacos till familjen och det va gott för ha inte ätit det på ett tag! Ska äta glass o kolla på film eller en serie så vi hörs o syns puss o kram    

Bjuder på bilder!

 

   


  

Av Emma - 21 augusti 2014 19:07

Hej alla
Idag är det tredje dan jag gå i skolan är väl helt okej ha inte vant mig än vid tiderna men det ta ju ett litet tag innan man vänjer sig vid allt!

Idag ha det varit en lång dag när jag vi slutatade så fick sällskap av en kompis som heter Marcus helt sjukt underbar vän alltid glad o få en till att skratta. Orka inte berätta hela dan för är så sjukt jävla trött men som tur väl är så sluta jag kl 1 imon sen ska jag hem o ba njuta av helgen som kommero jag ska inte göra ett skit i helgen ha jag bestämt jag ska ba ligga ner o lata mig o ba kolla på film okej lite kommer jag väl till att gå ut med men det bli nog inte mycket men jaja nu ska jag gå ut med min vovve så vi hörs puss o kram <333

Av Emma - 19 augusti 2014 19:01

Hejsan allihop!

Idag va det första dan i skolan det va roligt vi fick även två nya klasskamrater Elon och Oscar heter dom sjukt roliga vänner! Det va kul o träffa alla igen efter två månader!


Idag ha det varit rätt lugnt idag började 8 o slutade 2 och vi fick en jäkla massa, massa papper och sen fick vi såklart ett schema om jag inte va riktigt helt nöjd med men det kan jag ju inte bestämma men om jag hade det så hade det blivit många sovmorgon och några håltimmar så vi få ta det lite lugnt! Imon ska vi träffas i hem klassrummet och sen ha vi språk o jag ha Spanska! Senare sen ha vi matte med vår mentor Per o sen bli det ute gympa vilket inte är min starka sida men man måste göra sitt bästa ändå sen är de lunch o sista lektionen det bästa ämnet med världens bästa lärare o det är No med Lotta o sen är det slut för dan o jag slutar klockan 2 så de är kort daf ialla fall

Ni ser mitt schema här!

 

Mitt schema i 8:an!

Nu ska jag kolla film så vi hörs sen puss o kram <33

Av Emma - 18 augusti 2014 18:31

Frågor!


1.Vilken klass ska du börja i?

Jag ska börja 8:an

 

2.Vilken dag börja du?

Tisdagen den 19\8 kl: 8.00

 

3.Hade du läxor över sommarlovet?

Nej det hade jag inte!

 

4.Vad ska du ha på dig första dan?

Venne jeans vet jag en så länge!

 

5.När vaknar du o går o lägger dig när det är skola?

Gå o lägger mig vid 10 o vakna halv 7 ungefär!

 

6.Vad är stressigt med skolan?

Tider

 

7.Längtar du till skolan?

Nej det enda i så  fall så är det kompisarna!

 

Det va dom frågorna så länge så hörs vi senare eller imon hejsvejs ha en bra kväll!    

Presentation


Hej Jag heter Emma 14 år ka bli 15 bo i Blekinge bo tillsammans med min familj umågs mest me min kompisar o täna hoppas ni tycker om min blogg enjoy :)

Fråga mig

39 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
        1
2
3
4 5 6
7
8
9 10
11 12 13 14
15
16
17
18 19
20
21
22
23 24
25 26
27
28
29
30
31
<<< Augusti 2014 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards