Alla inlägg den 13 augusti 2014

Av Emma - 13 augusti 2014 19:28

Hej alla!

Igår börja jag med o berätta om igåt hände inte så mycket va med Sara en stund o sen framåt kvällen satte jag mig o spelade  och sen ringde Sara o frågade hon om jag ville sova över o då sa jag att det kunde jag väl o sen när jag va med henne så va vi med hennes kompis som hette Elise sen satte vi oss o kollade på film o då kollade vi på Walking whit the dinosaurs o den va väl rätt okej! sen gjorde Saras bro (min kusin) makarotti det är super gott! Senare sen gick vi till saras pojkvän o så va vi där en stund o sen gick vi hem o direkt när vi kom hem så gick vi o la oss för jag va så trött o jag vet inte om Sara va de men jaja!


Idag

Idag när vi vaknade så gjorde vi inte så mycket jag åt lite frukost sen fortsatte vi o kollade på Walking whit dinosaurs o sen sminkade vi oss o sen skulle sara till sin kille o då gick jag hem o gick ut med hunden o sen åt jag o sen kom mamma och syrran hem o då skulle vi till stan o hämtade pappa o sen åkte vi till ishallen o kollade på nån träning o sen kom vi hem o sen åt vi o pizza o samtidigt kollade jag på teen wolf o sen ha det inte hänt mer nu ska jag gå hejdå <3


Presentation


Hej Jag heter Emma 14 år ka bli 15 bo i Blekinge bo tillsammans med min familj umågs mest me min kompisar o täna hoppas ni tycker om min blogg enjoy :)

Fråga mig

39 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
        1
2
3
4 5 6
7
8
9 10
11 12 13 14
15
16
17
18 19
20
21
22
23 24
25 26
27
28
29
30
31
<<< Augusti 2014 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards