Alla inlägg den 11 augusti 2014

Av Emma - 11 augusti 2014 22:59

Hej finisar!

Inatt få jag sova utan nån kompis vilket är lite jobbigt för då ha man ingen o prata med men det får jag väl stå ut med nu hädan efter! Ha ju liksom vant mig nu med att sitta uppe sent o vara med kompisar men få väl vänja mig men nu ska jag ba kolla på film sen bli det sängen så vi görs imon gonatt puss <33

Av Emma - 11 augusti 2014 10:00

Hej finisar!

Inatt ha jag o Julia sovit hemma hos mig tyckte det va dax o göra det för vi sover typ alltid hos henne så denna gången fick det bli hemma hos mig! Igår gjorde vi inte så mycket vi va hemma hos Julia o sen stack vi till Julias ex men han kom ej ut o då sa han att han hade ont i magen så då gick vi därifrån sen åkte vi hem till mig o sen gjorde vi inte så mycker mera o vi la oss väldigt tidigt klockan va typ 1 på natten men snart när skolan börja så måste jag börja vända dygnet så jag kommer i tid o de. Sist jag va i skolan o skulle blogga jag vet jag bloggade inte alls mycket men jag ska skärpa mig med det o försöka göra minst ett inlägg per dag när det är skola nahe nu måste jag gå hejsvejs puss <33

Av Emma - 11 augusti 2014 00:59

Hej alla fina där ute!

Sitter i sängen med Julia ska snart sova men först tänkte jag göra ett litet inlägg innan vi hoppa till sängs ja gör ett litet inlägg till er för er skull för det va en tjej som ville ha ett inlägg o då gör jag ett inlägg!!


Idag ha det både varit jobbigt o roligt!

Det första va att då min kompis Julia skulle komma o sova o sen lite senare kom Sara som ni vet vem det är o givetvis skulle jag ja umgås med dom men jag började få onda kramper vilket inte va så mysigt men jag fick sitta på toa o Julia och Sara sa att jag hade suttit där mer än en halvtimme men dom roade sig dom pratade med varandra o när jag kom ut från toa stod mamma där o tog tag i mig o började krama mig o då hade Sara gått vilket va tråkigt men jag hade ju Julia kvar o sen fick jag en damcykel av sara som jag o mamma ska dela på men jag tror jag kommer använda den mest eftersom jag ha kompisar som bo en bit ifrån mig så kan jag ba cykla till dom och det är ju skit smidigt tycker jag!!


Imon!

Vet jag inte vad som händer bli väl o ta det lugnt o sova hos julia kanske få se hur jag gör o då men ialla fall det kommer nog inte hända så mycket varken nu eller imon Julia ligger redan i sängen o är trött o det börja jag med bli så det få väl bli sängen efter detta inlägget men nu ska jag kolla på film eller sova ha inte bestämt mig än men vi hörs imon\idag puss <333 

Presentation


Hej Jag heter Emma 14 år ka bli 15 bo i Blekinge bo tillsammans med min familj umågs mest me min kompisar o täna hoppas ni tycker om min blogg enjoy :)

Fråga mig

39 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
        1
2
3
4 5 6
7
8
9 10
11 12 13 14
15
16
17
18 19
20
21
22
23 24
25 26
27
28
29
30
31
<<< Augusti 2014 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards