Alla inlägg den 9 augusti 2014

Av Emma - 9 augusti 2014 23:16

Hej alla fina där ute!

Just nu händer det precis ingenting o det finns ju inget o göra heller och så sitter jag i min ensamhet när båda föräldrana o syrran sover så få ha datan o tv:n! Jag hoppas ni ha mer o göra än vad jag ha ialla fall få se ifall nån är social på fb så vi hörs puss<33  

Av Emma - 9 augusti 2014 17:36

Hej finisar!

Ja som ni förstå på min rubrik så är sommarlovet snart slut vilket är jävligt tråkigt ha haft världens underbae'raste sommar man någonsin kan önska sig! Det ha varit väldigt mycket bad,sola,kompisar,familj och släkten ha verkligen haft det helt underbart! Kommer inte till att glömma denna sommaren nånsin så är det bara!


Idag när jag vaknade så va farmor hos Sara o det bli mormor till henne men ialla fall så va hon där och eftersom sara sover som en stock så gick jag upp o åt frukost o sen gjorde jag mig iordning för att vi skulle ha kalas för min faster (saras mamma) o min farmor eftersom jag inte hade andra kläder så fick jag gå upp till mig o hämta kläder o ja vi bo granna jag o Sara men jaja då bytte jag till min rosa kläning som kommer från Gina tricot  men ialla fall sen kom alla i släkten o det va kanska mycket ljud så jag o Sara va lite osociala så vi gick in på hennes rum o kollade på snooki o jwoww men vi kollade även på The Walking Dead det är en zombie film nahe nu ska jag kila så hade så bra så länge puss   

 

The walking dead

Av Emma - 9 augusti 2014 01:08

Hej finisar!

Igår kan jag börja med så va jag med min käraste kusin o då gjorde vi inte så mycket mer än att vi tog det allmänt lugnt bara men framåt kvällen mötte vi två par kompisar Elise o Hannes heter dom kanske inte va så intressant o vet kanske men jaja då hade sara fått för sig att hon skulle till nån affär i stan men jag orkade inte följa med så jag stannade hemma hos henne men när hon kom hem så var hon arg o då frågade jag vad det va o då hade hon fått punka på cyklen så hon hade fått gå en bra bit så då förstod jag att hon va lite arg..


Idag ha vi inte heller gjort så mycket mer än att vi va hos saras kille o va där en stund o typ chillade o kollade på film o typ ba chillade sen så ha det väl inte hänt så mycket.. jo vi va hos nån som hette Gunilla o Tobbe o sen va det ju andra där med förstås men det brydde inte vi oss om men så va vi där en stund o sen va vi på konsum o köpte chips o dip o en cola så vi ha ba tat det lugnt o myst lite mycket mer kommer nog inte hända mer idag!..


Imon ska vi ha kalas för min farmor o Saras mormor o Saras mamma så vi ska göra oss lite fina imon tänkte vi o sen bli det väl att jag stanna en stund o sen gå hem eller om jag stannar här en natt till oss min älska kusin Sara om hon vill det annars bli det att sova hemma vilket jag inte direkt vill men måste jag så måste jag nahe nu ska jag gå o umgås med Sara så jag hoppas ni få en bra kväll\natt så hörs vi hejdå     

Presentation


Hej Jag heter Emma 14 år ka bli 15 bo i Blekinge bo tillsammans med min familj umågs mest me min kompisar o täna hoppas ni tycker om min blogg enjoy :)

Fråga mig

39 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
        1
2
3
4 5 6
7
8
9 10
11 12 13 14
15
16
17
18 19
20
21
22
23 24
25 26
27
28
29
30
31
<<< Augusti 2014 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards