Alla inlägg under februari 2014

Av Emma - 4 februari 2014 19:11

Hej finisar ha precis kommit hem ska snart börja med läxan som vi ha tills imon!

Idag hade vi sovmorgon till 8.50 så jag gick upp halv 8 det var rätt skönt men det jobbiga är att jag är genom förkyld och när jag skulle gå till skolan så va det jätte kallt så fick ta på mig en tjock tröja o tighta jens o mina mysstrumpor o mina vintersko och min stora vinterjacka sen när jag väl klm till skolan så mötte jag mina kompisar där o så sen gick vi till skåpen o hängde av oss allt o tog våra saker o gick till engelskan sen efter engelska så hade vi musik o där övade vi på en låt men kommmer inte på den just nu.

När jag kom hem från skolan orka inte förklara hela skoldagen men jag kan berätta mer sen måste gå puss o kram

Av Emma - 2 februari 2014 22:27

Hej förlåt om jag ha varit skit dålig på att blogga ha ju inte gjort inlägg sen 6 Januari men det ha ju hänt en del på sista tiden som jag ha glömt att skriva ut på bloggen men ska jag skriva allt det så bli det ett långt inlägg o då kanske de bli jobbigt o sitta o läsa så jag berätta bara lite kort.

Jo det är ju så här att vissa vet ju att jag ha gjort slut med simon för vi bråkade för mycket o så o jag vill inte bråka med simon o lägga en massa tid på de så jag gjorde slut men ha även en annan på gång som bo i kallinge o är 15 år jätte snäll o schysst kille o han är verkligen som en bro för mig han förstår mig väldigt bra!

Jag ha även börjat gå på hockey med min pappa o ibland kompisar men mest pappa innan tyckte jag hockey va skit tråkigt men nu tycker jag det är rätt så kul men gå inte ofta eftersom jag ha skolan o så!

Om exakt 20 dagar fyller jag 14 år, tiden gå verkligen fort sen man kom ut till världen o ibland kan man ju tillomed undra vart tiden som barn tog vägen!

Imon är de tråkig ny skolvecka o jag hatar skola o det ha jag alltid gjort o kommer alltid att göra för skola+läxa=suger jag tror tillomed vissa av ni tycker de kanske vad vet jag! Nahe nu ska jag sova så jag orka upp imon natti alla fina där ute!<3

Presentation


Hej Jag heter Emma 14 år ka bli 15 bo i Blekinge bo tillsammans med min familj umågs mest me min kompisar o täna hoppas ni tycker om min blogg enjoy :)

Fråga mig

39 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
         
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
<<< Februari 2014 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards