Alla inlägg den 6 augusti 2014

Av Emma - 6 augusti 2014 16:15

Hej bloggen!

Idag ha det inte hänt så mycket mer än att jag vaknade vid tjugo i elva sen gick jag o åt frukost o sen satte jag igång en film som heter: säg att du älska mig ha sett den innan o det är inte världens bästa film tycker inte jag ialla fall men vi alla ha ju olika åsikter som tur väl är det hade inte varit kul om alla hade samma åsikt det hade ju inte gått så bra efter att jag hade kollat på filmen så gjorde jag mig iordning sen gick jag o syrran till biboliteket för jag skulle låna en bok o det va dö varmt jag gick med lång byxor smart gjort Emma eller not! När vi kom hem å rann det ba ner svett från mig så jag skölde av mig men det hjälpte ju inte va lika svettig när jag kom ut från duschen som när jag gick in till duschen men jag ha ju duschat ialla fall haha kanske inte va intressant men jaja.


Imon händer det nog inte så mycket mer än att det ba ta det lugnt o läsa boken eller kolla på True blood är på säsong 6 nu o det händer bara mer o mer så man vill kolla mer o mer hela tiden! Nahe nu ska jag fortsätta på min bok så ni få ha det så bra så skriver jag mer senare hejsvejs     



Presentation


Hej Jag heter Emma 14 år ka bli 15 bo i Blekinge bo tillsammans med min familj umågs mest me min kompisar o täna hoppas ni tycker om min blogg enjoy :)

Fråga mig

39 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
        1
2
3
4 5 6
7
8
9 10
11 12 13 14
15
16
17
18 19
20
21
22
23 24
25 26
27
28
29
30
31
<<< Augusti 2014 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards