Alla inlägg den 10 augusti 2014

Av Emma - 10 augusti 2014 11:06

Hej finisar!

Idag ha det inte hänt så mycket än ialla fall ha ju en lång dag kvar framför mig vet inte vad jag ska göra dock men bli väl o vara med min kompis Julia o umgås lite med henne sen vet jag inte vad som händer ska strax äta Kyckling o ris och currysås mums det är det bästa som finns o sen lite grönsaker till det så bli det perfekt.


Det är många som vill att jag ska göra vlogg men jag vet inte riktigt om jag ska det för att det ha hänt andra grejer med min första vlogg jag blev dock mobbad så jag vet inte om jag ska starta upp en ny på grund av det men jag kan tänka på det om ni nu vill så gärna att jag ska starta en vlogg så vi får se!


Ni få gärna komentera om vad jag ska blogga om för att jag börja tappa väldigt mycket läsare o det vill jag inte jag vill ju att ni era underbara läsare ska vilja läsa min blogg o gilla den o kanska även dela den o det hade verkligen inte varit fel om ni hade delat den det hade betyt så  sjukt jäkla mycket om ni hade gjort de så jag vill verkligen inte förlora er mina underbara läsare nu ska jag äta så vi hörs puss <33

 

Presentation


Hej Jag heter Emma 14 år ka bli 15 bo i Blekinge bo tillsammans med min familj umågs mest me min kompisar o täna hoppas ni tycker om min blogg enjoy :)

Fråga mig

39 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
        1
2
3
4 5 6
7
8
9 10
11 12 13 14
15
16
17
18 19
20
21
22
23 24
25 26
27
28
29
30
31
<<< Augusti 2014 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards