Alla inlägg under december 2013

!!!

Av Emma - 12 december 2013 17:06

Hej bloggen ha precis ätit ha haft en rätt lugn dag idag i skolan först på morgonen hade vi samling o sen hade vi tråkig matte sen hade vi språk o jag ha spanska o då åt vi peppakakor o drack julmust o lyssnade på julmusik på spanska o sen hade vi lunch o då fick vi pytte panna rätt gott faktiskt brukar inte äta det så mycket. Efter en stund senare hade vi bild i två timmar men vi bara målade o lyssnade på musik sen hade vi bad kunde inte vara med o sen sista lektionen hade vi so o där kollade vi på efterlyst som brukar gå på tv:n sen va de äntligen slut för dagen så nu ligger jag i sängen o äter kolor ,blogga o lyssna på musik kommer så småningom lägga upp lite låt tips o bloggar som jag brukar läsa o så osv. Det kommer handla om nästn allt i denna bloggen men nu ska jag iväg bloggat mer sen puss <3

Av Emma - 12 december 2013 06:58

Hej bloggen precis vaknat o ska göra mig iordning för skolan gå till 15.50 idag så lite dryg dag idag men jaja det går ju. Det positiva är ju att det är fredag imon :). Nu är det inte länge kvar till julafton 12 dagar längtar till julen, men vi här i kallinge ha ingen snö men jag hoppas att ni andra ha det nu måste jag göra mig iordning puss <3 (min mamma tog bilden förra året i brunsparken)

Av Emma - 11 december 2013 18:38

Hej Blogger sitter o äter hamburage rätt gott. Men så himla mättande så brukar bara äta 1 man iaf förlåt att jag ha haft sån dålig uppdatering haft rätt mycket o göra men ska försöka blogga så mycket som de gå ska umgås med familjen nu men blogga mer sen puss <3

Av Emma - 10 december 2013 20:47

Hej igen ha inte nått direkt o skriva om så kommer lägga upp bilder :)

Av Emma - 10 december 2013 16:08

Hej alla sitter i soffan o bara chilla ha nästan precis kommit hem från skolan de ha varit rätt chilla lektioner först på morgonen så hade vi engelska o där kolladr vi på "typ" en serier som heter Goal sen hade vi musik o vi hade de i typ tio min för dom ändå skulle öva på en konsert som 7-9 skulle kolla på sen gick vi till No där skrev vi lite, läste o sen gick vi till lunchen vi du k kyckling wook eller va de nu heter sen hade vi spanska o då pysslade vi hela lektionen sen va vi på konsert som dom andra hade övat på sen va de slut för idag rätt skönt faktiskt så nu sitter jag o blogga via mobilen men ska äta .nu skriver ett inlägg lite senare puss<3

Av Emma - 9 december 2013 20:32

Hej hej :)
Jag heter Emma 14 år gammal bo i kallinge med min familj o i familjen består vi av mamma Annette, pappa Janne , lillasyster Moa o min storebror Christoffer men han bo mest hos hans mamma så får inte träffa han så mycket. Sen ha jag en 17årig pojkvän som heter Simon o han betyder allt för mig han e det viktigaste som finns i mitt liv. Sen ha vi en hund som heter Fritz han e år gammal han e en renrasig tysk schäfer. Vi är en väldigt aktiv familj min syrran spela fotboll o min pappa träna min mamma är väldigt mycket ute o gå o lilla jag brukar ibland vara ute o springa typ 3 gånger i veckan ha bloggat sen jag va typ 11 år gammal jag bara älska o blogga om vad jag ha gjort om dagarna o ha minne av de sen när bli äldre men nu ska jag umgås med familjen skriver inlägg imon eller senare puss <3

Tidigare månad - Senare månad

Presentation


Hej Jag heter Emma 14 år ka bli 15 bo i Blekinge bo tillsammans med min familj umågs mest me min kompisar o täna hoppas ni tycker om min blogg enjoy :)

Fråga mig

39 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
           
1
2
3
4
5
6
7
8
9 10 11 12 13 14 15
16
17 18 19 20 21
22
23
24 25 26 27 28 29
30
31
<<<
December 2013 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards