Alla inlägg under december 2013

Av Emma - 25 december 2013 00:20

Hej alla fina ha varit med om något jobbigt de va nån person som hade fått tag i min kompis e-mail o då tänkte jag ja där är ju Malin nu ha hon skaffat kik men så va det onte utan de va en kille som hade gjort ett fake konto av min kompis men iaf måste få nu puss<3

Av Emma - 24 december 2013 20:09

Hej förlåt att jag ha haft dålig uppdatering e för att jag ha haft fullt upp här hemma så de är därför jag inte ha hunnit men jag ska försöka blogga så mycket som det bara gå just nu!
Ha nyss öppnat paketen är sjukt nöjd med dom fick 160kr avfarmor sen fick jag 700kr av mamma o pappa o sen en surfplatta,o ett fodral till sufrplattan sen fick jag en platttong o lite andra saker som jag inte orka skriva här nu men kommer lägga upp en bild på de sen! Nu är julafton över men kanske inte helt men nu ha vi firat klart vi jul o det är vi nog alla glada för men som sagt måste göra ett par saker men gör fler inlägg sen puss o god jul på er!<3

Av Emma - 21 december 2013 12:53

Godmorgon alla ha nyss vaknat de va riktigt skönt att sova ut idag kände att jag behövde de idag ska snart äta frukost ska klä på mej ett oar mjuxisbyxor o så ska jag gå upp men kan blogga mer sen puss<3

Av Emma - 20 december 2013 23:47

Hej bloggen sitter i sängen nu o bara chilla o äter godis o prata med underbara Stefan. Idag klockan halv 3 kom mamma o dom hem o sa att jag skulle få nått o då fick jag ett påslakan med twilight finns på jysk snacka om att jag va lycklig ha kollat på twilight filmerna om o om igen dom e sjukt bra tycker jag iaf. Vi ha även handlat jul mat o vanligt godis idag så jag sitter o käka mitt godis som jag skrev innan men iaf nu ska jag fortsätta prata med Stefan för mer inlägg imon puss??

Av Emma - 20 december 2013 06:55

Hej alla fina, idag är de sista dan i skolan det är så himla skönt o idag slutar vi redan vid 11 så himla skönt det med, så idag klockan 11 så ta jag jullov o tänker bara slappa nästan hela jullovet o äta med familjen o öppna julklappar o ja umgås med familjen helt enkelt. Idag så är det väl helt okej först så ha vi samling o sen så gå vi till kyrkan vet ej vad vi ska göra där men det mäker vi då o sen ska vi ha nån 5-kamp o då är det alla 7or som tävla mot varandra är väl lite nervös för de men det ska man ju kanske vara o sen efter de så slutar vi skolan för i år så himla nice men nu måste jag fixa iordning mig skriver mer sen puss ??

Av Emma - 19 december 2013 16:08

Hej alla fina läsare ha precis kommit hem o ha varit ute med hunden. Imon är det äntligen sista dagen i skolan innan jullovet så himla skönt slippa skolan ett tag o bara ta de lugnt men dom 2veckorna vi gå i skolan kommer gå jätte snabbt o sen är det skola igen aså jag hatar verkligen skolan men måste gå nu skriver inlägg sen puss ?

Av Emma - 19 december 2013 06:54

Hej alla fina läsare ska ta o fixa mej iordning snart men tänkte blogga lite först idag kommer det bli en lång o dryg dag gå till 15.50? men det positiva är ju att vi sluta skolan imon inför julloveto det är bara fem dagar kvar till julafton jag dör av längtan ? men nu måste jag fixa mej så jag kommer i tid men blogga mer sen puss o kram ???

Av Emma - 18 december 2013 21:32

Hej bloggen ha nästan precis kommit hem från Tingsryd med pappsen ha kollat på hockey o sen ha vi ätit McDonals ha inte ätit de på typ 2 månader muma va det iaf. Idag så va jag i skolan som vanligt först skulle vi egentligen haft samling på morgonen men vår vikare kom försent typiskt vikare men iaf sen hade vi matte o matte är mitt sämst ämne sen hade vi slöjd jätte kul o ha syslöjd sen hade vi mat o då fick vi pannkakor helt okej faktiskt! Sen sista lektionen hade vi sv/eng en blandning av eng o svenska sen gick jag hem o bara slappade men nu ska jag sova ha skola imon puss??

Presentation


Hej Jag heter Emma 14 år ka bli 15 bo i Blekinge bo tillsammans med min familj umågs mest me min kompisar o täna hoppas ni tycker om min blogg enjoy :)

Fråga mig

39 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
           
1
2
3
4
5
6
7
8
9 10 11 12 13 14 15
16
17 18 19 20 21
22
23
24 25 26 27 28 29
30
31
<<<
December 2013 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards