Alla inlägg under december 2013

Av Emma - 17 december 2013 20:21

Hej förlåt för en dålig uppdatering ha inte haft nån blogglust över huvudtaget men ska försöka blogga lite mer det ska jag försöka lova er. Ha varit i skolan idag först hade vi film i två timmar (kom ej ihåg vad den hette) sen hade vi bild i en o halv timme sen hade vi nått som hette gott o blandat den va de slut för dagen i skolan så då gick jag hem o gick ut med hundarna o den la jag mej på soffan sen kom mamma o då väntade vi en stund sen så stack vi ner till stan o gick där en stund sen hämtade vi pappa på gymmet o sen åkte vi hem o då gick jag in på mitt rum o satte mig i sängen så nu sitter jag bara i sängen o ta det lugnt men ska ta o kolla på en film blogga mer sen eller imon puss <3

Av Emma - 15 december 2013 21:29

Hej hej bloggen ha inte bloggat sen i morse för jag ha verkligen mått dåligt min mage kör med mig hela tiden o det är jobbigt. Men det va en söt liten lillasyster som kom in med frukost till mig i morse, jag ha världens gulligaste lillasyster hon ha aldrig gjort så för o sen kom hon in med ett paket o sa: Emma du är världens bästa storasyster o gav mig en kram sa gullig e hon älska mina syskon<3 Nahe nu ska jag ta o sova ha ju skola imon o de är sista veckan i skolan sen är det äntligen jul men iaf nu måste jag sova puss <3

Av Emma - 15 december 2013 09:34

Hej alla fina läsare inatt vaknade jag av att jag hade kramper i magen o kändes som jag skulle ja ni vet.. spy men jag är glad att jag inte ha gjort de än hatar att spy o det tror jag alla gör även djuren. Idag bli det bara att ligga i sängen o ha ont men kan skriva ett inlägg lite senare puss på er <3

Av Emma - 15 december 2013 01:36

Hej nu kanske det är lite sent i göra ett inlägg men vad gör de. Det är ju forfarande helg så. Ligger i sängen o kan inte somna prata med två världens bästa personer på hela denna jorden dom är helt Goa. Ska försöka sova nu natti puss <3

Av Emma - 14 december 2013 21:14

Hejsan hoppsan ha precis kommit hem ha tillbringat nästan hela dagen i affärer med mamma o pappa så nu är alla julklappar klara så nu ska dom bara slås in o sen på julafton så ska dom ligga under granen älskar verkligen julen alla mysigt mörka kvällar när man sitter inne i soffa med en filt ned te o kolla på en brasa o umgås med familjen så mysigt! Men iaf vet inte vad ska göra nu få väl ta en dusch o sen bädda rent i sängen o kolla på film o äta godis som vi köpte idag skriver lite senaten sen puss<3

Av Emma - 14 december 2013 09:17

Godmorgon alla fina läsare ha nyss vaknat de va riktigt skönt att sova ut idag de är aldrig fel :) Men iaf bli väl inte o göra så mycket idag bli väl att sätta upp granen o pynta upp den o sen ner till stan en sväng o handla lite saker, kan lägga upp bilder på de senare. Ska ta o äta frukost nu men skriver fler inlägg sen puss<3

Av Emma - 13 december 2013 18:48

Hejsan hoppsan ha precis kommit hem ha varit i affären o köpt godis o läsk o hyrt en film vi ska kolla på Ensam hemma. Efter vi ha haft mys bli det väl o kolla lite på tv sen lägga sig i sängen o snacka med kompisar o sin pojkvän om han är inloggad på Kik. Ni som ha typ tips om vad ni vill att jag ska blogga om i så fall kan ni kommentera eller skriva på Kik för ni som ha de o ni som ha de kan ju skriva till emma_karlsson221 o ni som inte ha kan ju kommentera istället. Nu ska vi mysa puss <3

Av Emma - 13 december 2013 06:56

Godmorgon alla ha nyss vaknat blev att sova över lite idag rätt skönt faktiskt men iaf idag är det rätt chill först ha vi svenska på morgonen sen ha vi so så himla drygt men vi ska nog bara kolla på efterlyst idag med som tur väl är sen lite senare Naw haft rast så ska vi kolla på lucia istället för att ha gympa sen ha vi lunch o då ja vi nån gryta sen ha vi en sista lektion o det är no den är det helg :) nu ska jag fixa mig inför skolan skriver inlägg sen bar jag kommer hem puss<33

Presentation


Hej Jag heter Emma 14 år ka bli 15 bo i Blekinge bo tillsammans med min familj umågs mest me min kompisar o täna hoppas ni tycker om min blogg enjoy :)

Fråga mig

39 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
           
1
2
3
4
5
6
7
8
9 10 11 12 13 14 15
16
17 18 19 20 21
22
23
24 25 26 27 28 29
30
31
<<<
December 2013 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards