Alla inlägg den 7 november 2014

Av Emma - 7 november 2014 13:25

Hej finisar!

Jag tror jag ta en bloggpaus eller så ta jag bort bloggen för att  jag orka inte blogga efter att jag plugga och sen när jag vart i skolan jag orka verkligen inte! Så jag vet inte om jag ska ha bloggen kvar men det märker vi snart! och sen är det inte ba att jag inte vill lägga av med bloggen utan det är ju lite med att jag tappa läsare och det är ju då för att jag inte vet vad jag ska blogga om så..


Idag kan jag berätta lite om vad som ha hänt! Idag ha bi haft matte den va kanske lite dryg idag men sen hade vi bad det va inte alls kul och sen ha vi haft so-prov som gick sådär svarade på 8frågot men kommer ha alla fel men jaja.


R.I.P Miley cyres 1992-2014

Miley cyres är död, såg det på facebook nyss som nån hade lagt upp hon hade typ drogar ner sig själv..


Men jaja nu ska jag logga ut och nu få jag se när jag kommer tillbaka men menas dess ta hand om er o varandra puss och stora kramar..

Presentation


Hej Jag heter Emma 14 år ka bli 15 bo i Blekinge bo tillsammans med min familj umågs mest me min kompisar o täna hoppas ni tycker om min blogg enjoy :)

Fråga mig

39 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
         
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13 14 15
16
17
18
19
20
21 22
23
24
25
26
27 28
29
30
<<< November 2014 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards