Alla inlägg den 16 juli 2014

Av Emma - 16 juli 2014 19:53

Hej bloggen!

Idag fick jag en fråga här på bloggen om jag kunde berätta lite om serien True Blood o då sa jag självklart kan jag de   


True blood är en serier som utspelar sig i småstäderna Temps i Lousiana där vampyrer, varulvar lever med människor, True blood är döpt efter en flaska som heter true blood o i den är det såklart blod som ni nog förstod. Men från allra första början handla det om att Sookie möter en vampyr som då heter Bill Compton dom träffas på en bar där Sookie jobbar dom träffas mer o mer o Sookie och Bill blir bara mer och mer o kära i varandra! vill inte berätta mer om ni vill så finns den på swefilmer.com det finns nog på dreamfilm o netflix och vad nu allt heter men jag kolla på swefilmer här kommer några bilder med!

1     
2

Nu ska jag gå men blogga mer sen hejsvejs<33 

Av Emma - 16 juli 2014 11:49

Hej bloggen!

Ha sovit med kompisar igen fast denna gången var det Ebba o Ronja det är två klasskamrater vi hade sjukt roligt jag vet inte riktigt när vi gick o la oss men det va väl typ halv 1 eller nått jag vet inte riktigt men där nånstans va det vi kollade även på film som hette croodarna jag tro alla ha sett den annars rekomndera jag den till er visst det kanske inte är en ungdoms film men den är faktiskt bra men mina kompisar tycker ju inte om o kolla på t.e.x teen wolf så dom valde croodarna visst filmen dög men jag ville kolla på nått annat men jaja vi kollade på film ialla fall!

Just nu bli det bara till att ta det lugnt o ba lyssna på musik eller nåt men ska gå nu men blogga mer sen ha det bra så länge puss <333

Presentation


Hej Jag heter Emma 14 år ka bli 15 bo i Blekinge bo tillsammans med min familj umågs mest me min kompisar o täna hoppas ni tycker om min blogg enjoy :)

Fråga mig

39 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
  1 2 3 4 5
6
7
8
9
10
11
12
13
14 15 16 17 18 19 20
21 22 23 24 25
26
27
28
29
30 31
<<< Juli 2014 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards