Alla inlägg under juli 2014

Av Emma - 21 juli 2014 09:30

Hej finisar!
Ha precis vaknat o idag tänker jag inte göra nånting bara slappa o ba umgås med familjen jag ha ju ändås inget planerat så varför inte ba ligga o dröja sig i sängen;) ska snart gå upp o äta lite frukost tänkte jag o sen bli det o fixa iordning sig o sen ba ta det allmänt lugnt, idag vet jag inte vad som händer än men det få vi ju se sen nahe nu ska jag äta men vi hörs sen hejsvejs!<33

Av Emma - 20 juli 2014 16:51

Hej finisar!

I detta inlägget tänkte jag lägga upp sorgliga grejer kanske även mobbning!!


Av Emma - 20 juli 2014 14:14

Hej finisar!

Idag när jag vaknade så vaknade jag väldigt tidigt  o det var typ vid halv nio nio och så såklart ligger jag o dröjer mig lite i sängen efter det gick jag upp o åt frukost o då fick det bli en tallrik med yoggi och en makrillmacka o det va väldigt gott för ha inte ätit det på ja jag vet inte när o sen dess ha jag bara tat det lugnt o typ vid 11 så åkte mamma syrran pappa o syrrans kompis o bada jag orkade inte följa med så jag stannade hemma o kollade på serier o så klart fick det bli true blood är snart på säsong 5 älska verkligen den serien det händer verkligen saker o ting hela tiden o jag älska verkligen filmer o serier där det händer nått annars är det bara tråkigt så det är typ skräck o action som gäller för mig visst jag kan kolla på komedi med men då måste det vara en som jag tycker om annars vill jag helst inte kolla på den men jag kan ju kolla på nya filmer med.


Men ialla fall senare händer det nog inte så mycket mer än att det bli o ta det lugnt o kolla på true blood och bara njuta av dagen. Syrran ska kanske sova med en kompis så det bli väl o sova hemma själv med mamma o pappa men jag är typ ba på mitt rum ändå men lite social kan jag väl vara för deras skull om dom nu vill att jag ska vara social annars bli det o tillbringa dagen o ba kolla på True blood nu ska jag kolla färdigt på true blood så vi hörs skriver mer sen hejsvejs<333



Av Emma - 19 juli 2014 18:33

Hej finisar!

Jag ha verkligen inte haft en rolig natt jag skulle gå lägga mig för jag mådde inte bra o det var väl runt 10 kanske o sen kanske vid halv ett så är jag helt spyfärdig o hade verkligen onda kramper det var verkligen inte kul... Idag när jag vaknade så va det likadant men då kände jag inte mig spyfärdig o hade inte så onda krampar i magen men hade ju fortfarande ont i magen men när jag ligger stilla så känner jag inte av det så försöker ligga ner så mycket som det bara gå även om det kanske inte är det bästa när det är fint väder men ha försökt o vara ute med o inte bara inne.. Men nu den senaste timmen ha det varit bra så det är nått positivt ialla fall så jag kan sova ordentligt som jag verkligen inte gjort inatt av dom där jäkla onda kramparna.. Men ska åka o kolla på när min kusin ska köra cross nu så skriver mer sen hejsvejs ha det bra så länge puss<3333

Av Emma - 18 juli 2014 19:14

Hej alla fina!

Ha allmänt jädra tråkigt just nu det finns typ inget o göra och det hjälper ju inte att mobilen är på lagning så man kan ringa nån som kanske vill göra nått! Ni få gärna tipsa vad man kan göra sån här tråkig dag även att det är fint väder ska gå nu men ni få tipsa mig vad jag kan göra hejsvejs så länge blogga mer sen     

 

Av Emma - 18 juli 2014 12:50

Hej igen!

Tänkte tipsa om några blogga o den första är:

Bestfriends221.bloggplatsen.se (jag o min kompis blogga på den)

misslisibell.se

Linnahlborg.se

Det är dom jag kolla mest på o där få jag inspration ifrån som mest men iall fall ska dra till sta nu så vi hörs puss hej <33

 

Av Emma - 18 juli 2014 12:26

Hej bloggen!

Jag glömde skriva hur det gick igår på vårdcentralen o det gick ganska bra men tog ej bort naglen för ville inte det igår så ska göra det på onsdag istället så hinner jag förbereda  mig så på ons nästa vecka kl 13.00 ska jag ta bort naglen längtar dock inte men det är bäst och få det gjort istället för att gå o ha ont 24\7 som jag ha!


Idag ha det inte hänt så mycket vaknade som vanligt och gick upp o åt frukost sen gick jag o fixade mig iodrning  sen gick det nån timme sen gick vi o köpte pizza till middag för pappa ville inte stå o göra mat i denna värmen vilket jag förstå honom helt efter vi hade ätit så gjorde vi inte så mycket mer än att min syrra satte sig vid datan som vanligt o jag och pappa satte oss o kollade på tv sen satte jag mig vid datan sen kom min syrras kompis så nu leker dom o jag gör inte så mycket men ska kolla på film så vi hörs sen hejsvejs puss <333

Av Emma - 17 juli 2014 11:12

Hej bloggen!

Idag när jag vaknade så fick jag reda på att jag skulle till vårdcentralen för att jag ha nageltrång så ska dit o ta bort halva naglen på tån dock så bli jag ju bedövad som tur väl är men kommer nog inte vilja gå sen så pappa få väl ta bilen eller nått men nu ska jag kolla på True blood innan vi ska till vårdcentralen så blogga mer sen hur det gick o så, ha det bra så länge puss o kram <33

Presentation


Hej Jag heter Emma 14 år ka bli 15 bo i Blekinge bo tillsammans med min familj umågs mest me min kompisar o täna hoppas ni tycker om min blogg enjoy :)

Fråga mig

39 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
  1 2 3 4 5
6
7
8
9
10
11
12
13
14 15 16 17 18 19 20
21 22 23 24 25
26
27
28
29
30 31
<<< Juli 2014 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards