Alla inlägg under juli 2014

Av Emma - 4 juli 2014 23:26

Hej bloggen!

I know det bli ett sent inlägg idag  ha haft rätt mycket o göra idag första vaknade jag vid 10 gick upp o satte mig o kollade youtube o sen gick in på rummet kläde på mig o satte och åt frukost sen kom pappa hem o sen gick jag in på mitt rum o fixade mig o sen åkte vi o hämtade mamma o sen åkte vi till affären o köpte godis o sen när jag kom hem blev det o fixa det sista till imon ska till min bästa vän o fira henne sen bli det väl hem o ta bort sminket o byta till mys kläder o sätta igång en film och gosa ner sig och sen ba ta det lugnt av resten av kvällen!


Jag hade beställt kläder från ellos o då beställde jag en kofta och en tunika eller vad man nu kalla det nu måste jag dra hejsvejs<3

   

Av Emma - 3 juli 2014 08:18

Hej bloggen ha precis ätit frukost o sitter på pappas jobb så det få bli ett inlägg via mobilen men det duger nog hoppas jag. Idag vet jag inte vad som händer mer än att sitta på pappas jobb till 16.00 kul eller inte men det positiva är att tiden gå rätt fort men måste kila o hjälpa pappa hejsvej<333

Av Emma - 2 juli 2014 12:43

Hej bloggen precis ätit frukost ha haft 2 långa nätter med min kompis Julia ha vaknat rätt sent på dagen runt 12 till 14 så det ska ju bli rätt skönt o komma hem idag behöver komma hem idag känner jag min kropp är rätt så utmattad så det ska bli jäkligt skönt o komma hem o få mysa med hunden o familjen o få komma hem o sova i sin egna säng o ha sovit i husvagn i 2 dagar så de ska bli skönt o få sova i en säng! Nahe nu ska jag klä på mig så skriver mer inlägg senare hejsvejs så länge<333

Av Emma - 1 juli 2014 19:43

Hej bloggen sitter här med en kompis som jag ha sovit hos i snart 2 nätter ha väl haft rätt så kul iaf ska hem imon vet inte riktigt när jag ska hem men det bli väl inte fråns förmiddag eller eftermiddagen jag vet inte få se vad som händer ska gå nu hejsvej puss ha det gött<333

Presentation


Hej Jag heter Emma 14 år ka bli 15 bo i Blekinge bo tillsammans med min familj umågs mest me min kompisar o täna hoppas ni tycker om min blogg enjoy :)

Fråga mig

39 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
  1 2 3 4 5
6
7
8
9
10
11
12
13
14 15 16 17 18 19 20
21 22 23 24 25
26
27
28
29
30 31
<<< Juli 2014 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards