Direktlänk till inlägg 24 juli 2014

Hejsvejs!

Av Emma - 24 juli 2014 17:38

Hej finisar

Förlåt om det inte kom upp så mycket uppdatering igår eller idag! Men ha bokstavligen varit upptaget är det inte de ena så var det de andra men men så är det!


Igår var jag med min kusin Sara vi tog det allmänt lugnt o kollade på Snooki o JWoww klockrena tjejer båda två dom är även med i Jersey shore (stav) men dom gör snooki o jwoww bäst vet ej vad dom heter egentligen men jaja efter det gick vi till Saras pojkvän Jimmy världens bästa kompis en sån vän ska man verkligen ta vara på han få en verkligen på bra humör aa han är helt underbar helt enklet det gå verkligen inte o beskriva! När vi ska gå hem så va vi med om det äckligaste jag nångonsin vart med om aså det va så äckligt så jag kunde spy över de det va tydligen 2 ställen det hade hänt på men det var ändås äckligaste jag sett i hela mitt liv ni kan få se en bild i detta inlägget!När vi kom hem gick vi raka vägen upp o fortsatte o kollade på Snooki och Jwoww och ungefär vid halv 5 på morgongen så gick vi och la oss o sen typ vid 10.18 vaknade jag o kunde inte somna om o jag ba kul o sara ligger ju förstås o sover o hon vaknade nog vid 2 eller 3 jag vet inte men typ vid 1 så kom pappa o syrran och hämtade mig , då skulle vi tydligen äta pizza så det blev min frukost inte världens bästa kanske men men.. Sen ha vi varit i stan o sen hämtade vi mamma och hon slutade vid halv 5 sen va det raka vägen hem, när vi kom hem satte jag mig vid datan o kollade runt sen gick jag o åt o sen ha det inte hänt så mycket mer men nu ska jag gå hoppas ni haft en rolig dag o fortsätter för det kommer jag ha skriver mer sen hejsvejs<33

   

Kunde inte få upp bilden men ska försöka senare   

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Emma - 19 januari 2016 10:32

Ja jag ha börjat blogga på denna bloggen igen men denna bloggen kommer mest vara för min träning o kost o allt sånt! Vet att det är många av er som uppskatta träningsblogga och sånt! Idag bli det däremot ingen träning pga jag ligger magsjuk vilket ve...

Av Emma - 15 februari 2015 17:57

http://nouw.com/Emmaslivsomensam Min nya blogg kika gärna in puss och hej! ...

Av Emma - 12 februari 2015 18:40

Alltså jag vet verkligen ite om jag ska ha min blogg kvar för att knappt inga läser den längre och jag får inga kommentarer och alla säger aa men det ta ett tag jaja jag ha haft min blogg i ett antal år nu och det händer ingenting kanppt jag tycker i...

Av Emma - 5 februari 2015 08:45

Ja som sagt idag är jag typ ledig så tänkte göra ett inlägg nu när jag ha tid jag ska "jobba" idag med bloggen om vad som ska göras på bloggen och skriva inlägg osv och se måste jag svara på mail som typ är 500 st orka inte svara på alla men kommer s...

Av Emma - 2 februari 2015 21:38

Idag när ja skulle gå till skolan var det blix halt men jag såg även nått hemskt hända en liten flicka på kanske 12 år det var ett par killar som gick i 9:an på min skola som gick på denna stackars flicka men precis när jag skulle säga till dom så ko...

Presentation


Hej Jag heter Emma 14 år ka bli 15 bo i Blekinge bo tillsammans med min familj umågs mest me min kompisar o täna hoppas ni tycker om min blogg enjoy :)

Fråga mig

39 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
  1 2 3 4 5
6
7
8
9
10
11
12
13
14 15 16 17 18 19 20
21 22 23 24 25
26
27
28
29
30 31
<<< Juli 2014 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards