Alla inlägg den 26 april 2014

Av Emma - 26 april 2014 15:53

Hej ha precis kommit hem från stan . Ha sovit hos min kusin Sara inatt hade jätte kul med henne även att hennes pojkvän inte va med vi va uppe till halv 2 på natten o sen dan efter idag då så vaknade vi vid typ halv 11 o sen fixade vi oss o sen gick vi upp till mig en stund o sen stack vi till stan o jag handlade ett par byxor som är jätte sköna jag kan lägga upp en bild på de sen om ni vill förstås! O sen när vi kom hem så stack hon hem o jag gick upp för jag orkade inte då upp till henne när jag kom upp så satte jag på mig byxorna som jag hade köpt sen efter de så åt vi mat o då åt vi kycklingsallad o det va ganska gott nahe nu ska jag göra annat men skriver mer sen puss<33

Av Emma - 26 april 2014 01:33

Hej bloggen jag sa ju innan att jag skulle berätta om min dag så nu ska jag göra de hade jag tänkt

Först på morgonen så hade vi svenska i 40min menas dom andra ha typ 50min så vi fick gå 10min tidigare o de va rätt skönt men vi skulle ju till Naturbruksskolan i bräkne-hoby vi hade jätte kul fast min kompis tjatade om sina hästar så vi va typ hos hästar hela tiden men vi va ju hos hundar med som jag tycker om o sen gick vi till grisar,åsnor o sen sist så åkte vi häst o vagn det va jätte kul o sen när vi kom tillbaka till skolan så skulle vi äta o då fick vi pyttepanna med rödbetor o de va rätt så gott sen efter de så samlades vi i klassrummet o skulle svara på några frågor kom inte ihåg dom men iaf vi slutade vid 13.00 egentligen slutade vi vid 14.00 så vi ficka sluta en timme tidigare det va skönt men nu ska jag sova är väldigt trött efter den långa dan men skriver mer imon puss<33

Presentation


Hej Jag heter Emma 14 år ka bli 15 bo i Blekinge bo tillsammans med min familj umågs mest me min kompisar o täna hoppas ni tycker om min blogg enjoy :)

Fråga mig

39 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
  1
2
3
4
5
6
7
8 9 10
11
12
13
14
15
16
17 18 19
20
21
22
23
24 25 26 27
28
29
30
<<< April 2014 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards