Alla inlägg den 4 april 2014

Av Emma - 4 april 2014 18:00

Hej sötnosar!

Förlåt om jag inte ha bloggat dom senaste dagarna ha haft fullt upp med skolan o så men sak försöka förbättra mig jag lovar! Ha verkligen varit trött hela jäkla dan ha inte velat göra nått idag men iaf!

Imorse när jag kom till skolan så hade vi svenska vilket inte är mitt bästa ämne men duger ändå efter svenskan hade vi so o vi skulle redovisa planchen som vi ha gjort jag o mina två underbara kompisar efter de så hade vi idrott o då hade vi både indiansmyg o styrke träning som va rätt kul men jag blev rätt trött sen när vi va klara så det va skönt o ta en duscha efter de o sen mat o efter maten så gick vi till konsum o när vi skulle gå hem så hade jag glömt min mobil på konsum typiskt mej aså haha men tur väl så hade kassörskan (stav) tat in den så det blev en lättnad! o sen sista lektionen hade vi no o vi bara kollade på film så det va rätt chill sista lektionen så ha precis kommit hem från konsum så sitter o äter chips o dip så ska starta en film nu så vi hörs sen puss<33

Presentation


Hej Jag heter Emma 14 år ka bli 15 bo i Blekinge bo tillsammans med min familj umågs mest me min kompisar o täna hoppas ni tycker om min blogg enjoy :)

Fråga mig

39 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
  1
2
3
4
5
6
7
8 9 10
11
12
13
14
15
16
17 18 19
20
21
22
23
24 25 26 27
28
29
30
<<< April 2014 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards