Alla inlägg den 24 april 2014

Av Emma - 24 april 2014 20:44

Hej bloggen jag vet jag ha inte bloggat på typ tre dagar men som jag ha sagt innan så ha jag fullt upp med skolan o så. Så jag hinner verkligen inte blogga varje dag som kanske andra ha tid med o göra men iaf ha varit lång o tröttsam dag idag ha verkligen inte orkat göra nått men jag ha försökt ändå även om dagen ha varit skit jobbig!

Imon slipper jag o några av mina kompisar alla lektioner för vi ska till naturbruksskola o ni som kanske inte vet vad det är så ska jag berätta de, jo det är en skola med massa djur o man få åka häst o vagn o allt möjligt man få göra allt helt enkelt o de kommer bli skit roligt om det inte börja regna förstås men det bli säkert bra ändå o de dåliga är att 4:orna från min skola som heter kallingeskolan ska också dit + min förra skola men då är de 2:orna som ska med men men jag o min kompisar håller oss till djuren o allt annat men nu ska jag gå ut så ni få ha en bra o mysig kväll puss<33

Presentation


Hej Jag heter Emma 14 år ka bli 15 bo i Blekinge bo tillsammans med min familj umågs mest me min kompisar o täna hoppas ni tycker om min blogg enjoy :)

Fråga mig

39 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
  1
2
3
4
5
6
7
8 9 10
11
12
13
14
15
16
17 18 19
20
21
22
23
24 25 26 27
28
29
30
<<< April 2014 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards