Alla inlägg den 9 april 2014

Av Emma - 9 april 2014 21:54

Hej bloggen ligger i sängen just nu med mobilen o blogga haningeb data än få inte de fråns till jul o det är lite jobbigt o vänta så länge men men vill man ha något så få man vänta o lida. Ha väl inte gjort så mycket men lan berätta om dagen iaf.

Idag bär jag skulle gå till skolan så regnade de vilket inte va planerat men iaf så gick jag till skolan med min kusin Sara som är 15 ska bli 16 i år o hon gå i 9:an på samma skola som jag fast jag gå i 7:an som ni ha fattat efter som jag ha fyllt 14 år i år. När vi kom till skolan så gick vi upp till mitt skåp o tog mina grejer o gick upp allra längst upp till min kusin skåp o jag gick ner för art möta mina kompisar sen så gick vi till engelskan o sen när vi skulle ha matte så va vi tvugna till att byta sal så vi fick ha matte o min spanska sal istället. För den riktiga matte salen som vi egentligenska vara med iaf efter de hade vi no det va väl helt okej ha inte mått så bra idag heller efter no hade vi allra sista lektionen svenska o sen va de äntligen tack o hejdå så jag gick hem i spö regnet med min kusin o jag orka inte förklara hela dan men nu ligger jag i sängen ska snart sova men jag kan skriva mer imon puss<3

Presentation


Hej Jag heter Emma 14 år ka bli 15 bo i Blekinge bo tillsammans med min familj umågs mest me min kompisar o täna hoppas ni tycker om min blogg enjoy :)

Fråga mig

39 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
  1
2
3
4
5
6
7
8 9 10
11
12
13
14
15
16
17 18 19
20
21
22
23
24 25 26 27
28
29
30
<<< April 2014 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards