Alla inlägg den 19 april 2014

Av Emma - 19 april 2014 22:36

Hej bloggen de få bli ett sent inlägg nu ha verkligen inte haft ork till att blogga för ha varit så trött sen 7 då jag hade tänkt o göra ett inlägg vilket de inte blev av men gör ett inlägg nu innan jag ska sova ha inte alls varit på humör sen vi kom hem efter vi hade fiskat ha bara varit sur jag vet inte varför men iaf om två dagar börja skolan usch men tur väl så gå vi ba 4dagar denna veckan o det börja med att vi få sovmorgon så det är nice nahe nu få de bli en film o sen ska jag sova så säger gonatt o puss <3

Av Emma - 19 april 2014 17:40

Hej bloggen!

Ha precis ätit. Idag ha dte väl inte hänt så mycket mer än att hela min familj o jag ha varit ute o fiskat det va både tråkigt o roligt! de roliga va att jag skulle fiska o då fick jag upp en hundleksak istället för en fisk alla dog av skratt när vi såg de    Senare sen när vi skulle köra så skulle vi till konsum o handla mat o blev det stuvade makaroner o köttbullar o det va gott sen till efterrätt så åt jsg en munk o drack en äppelcider (alkhol fri) sen efter de gick jag o la mig o vilade en stund så vaknade nyss. :)

nahe nu ska jag dra hejsvejs<33

Presentation


Hej Jag heter Emma 14 år ka bli 15 bo i Blekinge bo tillsammans med min familj umågs mest me min kompisar o täna hoppas ni tycker om min blogg enjoy :)

Fråga mig

39 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
  1
2
3
4
5
6
7
8 9 10
11
12
13
14
15
16
17 18 19
20
21
22
23
24 25 26 27
28
29
30
<<< April 2014 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards