Alla inlägg den 25 januari 2015

Av Emma - 25 januari 2015 19:13

Imon är det skola fuck med! Men om 3 veckor ska jag äntligen få börja sova igen och lägga mer tid på bloggen för då är det sportlov finally!! Aså ni fattar inte hur mycket jag längtar till det är sportlov kommer sova till minst 12 dom dagarna jag är ledig ialla fall! Fyller ju år den helgen efter sportlovet då blir jag 15 yeah! Kommer nog bli en 15års fest med typ bara tjejer kanske nån kille jag vet inte det får vi se då! Nu sitter jag bara och lyssna på musik o dricker celsius och ni som inte vet vad det är så lägger jag en bild på slutet av inlägget och fundera på att ta med en till skolan imon för måste ha en sån om jag ska få engeri från nånstans för skolan ta verkligen kol på mig!

 

Vet inte riktigt vad jag ska skriva om ha ingen fantasi just nu, min fantasi finns aldrig tillgänglig! Kollade på den nya The vamprie Diaries avsnitt 11 på säsong 6 aså jag bara älska det, det finns ingen serier som slå The Vampire Diaries tycker inte jag ialla fall sen får ju ni tycka vad ni vill men jag tycker det är den bästa serien som nånsin ha skapats! Nu ska jag kolla på en film så skriver kanske sen men om jag inte gör det så älska jag er som läser denna blogg puss på er!<3

 

Presentation


Hej Jag heter Emma 14 år ka bli 15 bo i Blekinge bo tillsammans med min familj umågs mest me min kompisar o täna hoppas ni tycker om min blogg enjoy :)

Fråga mig

39 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
      1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12 13 14
15
16
17
18
19
20 21 22 23 24 25
26
27
28
29
30
31
<<< Januari 2015 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards