Alla inlägg den 12 januari 2015

Av Emma - 12 januari 2015 15:51

Hejsan alla söta!

Idag var det min tur att bli sjuk när min pojkvän blev frisk hur kul va det inte alls kul! Idag var jag hemma för att va på akuten inatt för att jag spydde blod inatt inte kul och så fastnade det i halsen kul.. eller inte! Så ha fått magsår sa dom! så ha bara legat i sägen och kollat på film och ätit glass inte kul! Men typ runt vid ett tiden så kommer någon och jag tänkte vem kommer nu alla är ju liksom och jobba och är i skolan! Men nä då kom min babe med röda rosor med et krya på kort  och sa att han skulle stanna hela veckan så gulligt dog så gulligt det va <3 Och sen dess ha vi bara legat och myst och kollat på film hela dan så mysigt! Så nu är min babe och hämta mat till oss så jäkla gullig o ja jag ha betalat jag med så ni kan vara lugna! så när min babe kommer så bli det mat och yttligare en film under täcket! så det ha både vart en jobbig dag och en underbar dag! Nu sk jag kolla runt på datorn till babe kommer! Hoppas ni får en mysig kväll för det ska jag ha <3

Presentation


Hej Jag heter Emma 14 år ka bli 15 bo i Blekinge bo tillsammans med min familj umågs mest me min kompisar o täna hoppas ni tycker om min blogg enjoy :)

Fråga mig

39 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
      1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12 13 14
15
16
17
18
19
20 21 22 23 24 25
26
27
28
29
30
31
<<< Januari 2015 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards