Alla inlägg den 20 januari 2015

Av Emma - 20 januari 2015 19:09

Hejsan svejsan!

idag runt 3 tiden kom det ett mail till mig visste inte vem det va eller nånting! Men hon skrev såhär:

Hejsan!

jag ha läst din blogg ett tag och jag verkligen älskar den skulle vilja va så bra som du är på att blogga :) Jag ha några tips om vad du kan blogga om t.e.x om varför du började blogga! Vilka sporter bruka du gå och kolla på!

 

Ja sen skrev hon mycket mer men orka inte skriva ner hela mailet hade typ tat en timme för mig men hon va så himla söt så man kunde dö och hon var typ bara 11år liten söt tjej till o med min kille tyckte hon va söt! och ja jag är hos min kille men nu ska vi gå till ämnet varför jag började blogga!

 

Jag började blogga för att jag ville dela ut min vardag och mina känslor och jag behövde även skriva av mig pga att det händer mycket här hemma och i skolan men det kan jag ta i ett annat inlägg vill inte ta ett inlägg varför jag började blogga och sen kommer ja såhär se min värld ut det blir lite jobbigt för mig! Men ialla fall sen var det även ett par kopisar som ville att jag skulle börja blogga för dom tyckte med att jag behövde skriva av mig så det var typ så jag började blogga! Nahe nu ska jag mysa med min kille så vi hörs sen pss hej<3

 


Av Emma - 20 januari 2015 10:40

Hej!

Aså om ni inte kommer komma med tips snart så måste jag lägga ner min blogg och jag säger inte detta för att vara elak men det är så sjukt jobbigt och komma på vad man ska blogga om! Ni som kanske inte ha blogg förstår nog inte hur svårt det är och komma på vad man ska blogga eller vlogga om så att vi som håller på med blogg eller youtube vi vill ju liksom ha tips på vad vi kan skriva om eller prata om eller vad man nu ska göra framför människor som läser,ser eller kollar! Ville bara säga detta så kanske ni förstår lite hur jobbigt det är för mig att komma på vad jag ska blogga om! Måste gå ska till min pojkvän hejsvejs!

Presentation


Hej Jag heter Emma 14 år ka bli 15 bo i Blekinge bo tillsammans med min familj umågs mest me min kompisar o täna hoppas ni tycker om min blogg enjoy :)

Fråga mig

39 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
      1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12 13 14
15
16
17
18
19
20 21 22 23 24 25
26
27
28
29
30
31
<<< Januari 2015 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards