Alla inlägg den 22 januari 2015

Av Emma - 22 januari 2015 18:26

Alltså jag blir verkligen galen på in familj alla tror att dom är nåt vilket jag stör mig på jäkligt mycket.. Jag ha en hel del och prata om just nu så kommer kanske bli ett långt inlägg!

När t.e.x ska sitta och äta så smaska dom oc äckla mig på sånna som smaska och när jag säger till dom så blir dom skogstokiga vilket jag stör mig något frukansvärt på + att mi syrra tror att hon är nått med och utan kompisar nån med som ha det så jag blir helt knäpp när hon tror att är nått!

 

Nästan varje dag bråkar vi alltid om nått och jag börja tröttna lite på det för detär typalltid jag som får skiten även fast jag inte är med i bråket,och då blir ju jag arg men försöker hålla mig lugn men det gå verkligen inte denna familjen den enda som kan de så är det pappa fatta inte hur han kan det i denna familjen. Nästa gång det blir bråk gå jag till mina kompisar eller så be jag min kille komma och hämta mig så jag är hos han istället men då kommer jag väl få skit för att jag åkte väg ist aså vet ni vad man kan göra för är så himla trött på detta nu så jag skriker snart rakt ut! Och när vi väl inte bråkar så är det när vi är på skolan och jobb osv nästa gång det händer nått gå jag iväg för palla verkligen inte med detta mer!

Nahe nu ska jag dra så vi hörs sen puss och kram, tur att ni fins mina fina läsare <3

Av Emma - 22 januari 2015 16:08

Idag ha det vart den segaste dagen som någonsin har skapats, allt gick så långsamt till o med lektionerna som brukar gå snabbt men inte idag så det finns bara inte.. Men när min lärare sa att vi hade inställd matte sisa lektionen så va det bara att springa hem för ville verkligen komma hem till hemmet och ba ta det lugnt och kola på film och ba njuta av den sista dagen av veckan innan det är helg (finally)! Kommer bara njuta av helgen och inte göra ett skit ba äta masa godis kanske hänga med älsklingen och pappa på hockey o kolla på det sen blir det väl! Vad ska ni göra i helgen?

Nu ska jag äta hejsvejs skriver mer sen!

Presentation


Hej Jag heter Emma 14 år ka bli 15 bo i Blekinge bo tillsammans med min familj umågs mest me min kompisar o täna hoppas ni tycker om min blogg enjoy :)

Fråga mig

39 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
      1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12 13 14
15
16
17
18
19
20 21 22 23 24 25
26
27
28
29
30
31
<<< Januari 2015 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards