Direktlänk till inlägg 26 december 2014

Träning!

Av Emma - 26 december 2014 18:25

Hejsan!

Jag vet vissa av er som läser min blogg tränar och dom ha även frågat mig om jag kan skriva lite om vad jag tränar osv och då sa ju jag såklart att jag kan det!


Jag dansar väldigt mycket Zumba och dans överhuvud taget vilket jag tycker är jätte roligt och det ska ju vara roligt men svettigt och jobbigt såklart brukar även gå till gymmet och gå i en halvtimme och sen kör jag armar ibland o mage osv jag som kanske är inne i dans och sånt vi måste äve gå till gymmet ska jag säga er för det är inte bara dansa och tror att det bara hjälper om man vill ha en fin kropp okej på vissa kanske det hjälper men inte andra och då är mitt tips att gå till gymmet och kanske gå i kanske i 45minuter och hålla kosten det är det viktigaste om man ska träna för man kan inte träna och sen kanske dricka ett glas läsk för då kan du lik väl skita i träningen inget socker men om kanske är van vid att äta godis ät då kanske en liten mörk choklad och drick en cola light istället för att sitta och trycka i sig en massa massa godis! Jag själv ha taggat ner med godiset o ja jag vet det är inte lätt det kan jag också hålla med om men man kan äta godis som sin knytnäve eller handflatan ungefär det blir lagom :) Jag ha funderat på o jag ska skaffa en träningsblogg men då bli det på nattstad eller blogg.se och där kommer jag lägga upp tips osv på träning mat och vad man ska göra för att få en fin kropp om man kanske är lite stor av sig så kan man kanske gå in o ta lite tips därifrån för min pappa tränar rätt ofta och nu kan han ta 235kg i knäböj de är rätt mycket men jag säger till om jag ska skaffa en blogg om träning osv  men vill ni att jag ska göra det? skriv vad ni vill i kommentarsfältet :)

Nu ska jag gå och duscha så skriver mer sen hejsvejs <3

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Emma - 19 januari 2016 10:32

Ja jag ha börjat blogga på denna bloggen igen men denna bloggen kommer mest vara för min träning o kost o allt sånt! Vet att det är många av er som uppskatta träningsblogga och sånt! Idag bli det däremot ingen träning pga jag ligger magsjuk vilket ve...

Av Emma - 15 februari 2015 17:57

http://nouw.com/Emmaslivsomensam Min nya blogg kika gärna in puss och hej! ...

Av Emma - 12 februari 2015 18:40

Alltså jag vet verkligen ite om jag ska ha min blogg kvar för att knappt inga läser den längre och jag får inga kommentarer och alla säger aa men det ta ett tag jaja jag ha haft min blogg i ett antal år nu och det händer ingenting kanppt jag tycker i...

Av Emma - 5 februari 2015 08:45

Ja som sagt idag är jag typ ledig så tänkte göra ett inlägg nu när jag ha tid jag ska "jobba" idag med bloggen om vad som ska göras på bloggen och skriva inlägg osv och se måste jag svara på mail som typ är 500 st orka inte svara på alla men kommer s...

Av Emma - 2 februari 2015 21:38

Idag när ja skulle gå till skolan var det blix halt men jag såg även nått hemskt hända en liten flicka på kanske 12 år det var ett par killar som gick i 9:an på min skola som gick på denna stackars flicka men precis när jag skulle säga till dom så ko...

Presentation


Hej Jag heter Emma 14 år ka bli 15 bo i Blekinge bo tillsammans med min familj umågs mest me min kompisar o täna hoppas ni tycker om min blogg enjoy :)

Fråga mig

39 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20 21
22
23
24 25 26 27
28
29
30
31
<<< December 2014 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards