Alla inlägg den 20 december 2014

Av Emma - 20 december 2014 16:00

Ja som det stå i rubriken så ha det bara varit lördagsmys idag hela dan med min kära pojkvän vi ha bara legat o mysit hela dan ingen av oss ha orkat gå upp så vi ha haft en liten mysdag näst in till! Men typ vid 12 gick jag upp och gjorde mig iordning o sen åkte vi ner till stan och gick där en stund och menas jag var inne på kappahl så gickmin pojkvän upp till kicks och köpte en julklapp till mig och då varäven jag tvungen till att köpa en juklapp till han och eftersom han läser min blogg så kan jag inte söga vad jag köpte till han men jag kan skriva de när han ha öppnat det osv. Sen efter att vi hade handlat lite så gick vi ocg fikade och bara myste och sen ha vi inte gjort så mycket. Snart ska vi kolla på film och bara äta godis och tjocka oss riktigt ordentligt så vi ska fixa lite grejer nu men kan skriva mer sen hejsvejs så länge! :)<3

kommentera om ni vill att jag ska göra ett inlägg om att skriva om min kille <3

Presentation


Hej Jag heter Emma 14 år ka bli 15 bo i Blekinge bo tillsammans med min familj umågs mest me min kompisar o täna hoppas ni tycker om min blogg enjoy :)

Fråga mig

39 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20 21
22
23
24 25 26 27
28
29
30
31
<<< December 2014 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards