Alla inlägg den 22 december 2014

Av Emma - 22 december 2014 10:29

Hejsan!

Precis vaknat o ätit och till frukost åt jag kvarg och en smörgås och för er som inte vet vad kvarg är så är det typ som yoggi fast tjockare i kosistenten så himla gott och det finns olika smaker och idag körde vi på hallonsmak och kvarg är ju mest för dom som tränar men jag äter det ändå! :)

 

Om 2 dagar är det äntligen julafton utan snö tyvärr men men man kan inte alltid få snö på julafton men på julafton vill man ju ändå ba umgås med familjen o äta o öppna julklappar sen sitter man ju med julklappana hela tiden! O mina julklappar bara ligger dä och jag vill ba springa fram o öppna dom! Det var en som frågade om min kille ska fira jul hos oss och ja det ska han och jag ka följa med han hem dagen efter julafton fira med hans familjsuper mysigt + att dom ha snö så tycker dom kan dela med sig lite!

skriver sen hejsvejs!

 

Presentation


Hej Jag heter Emma 14 år ka bli 15 bo i Blekinge bo tillsammans med min familj umågs mest me min kompisar o täna hoppas ni tycker om min blogg enjoy :)

Fråga mig

39 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20 21
22
23
24 25 26 27
28
29
30
31
<<< December 2014 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards