Alla inlägg den 16 oktober 2014

Av Emma - 16 oktober 2014 16:20

Hej alla!

Idag ha jag inte gjort så mycket mer än att vara i skolan o vi ha även vart på nån musikkonsert den va inte bra ska jag säga er det va inte min typ av musik men jaja jag få väll uppskatta att vi slapp lite av spanska för vi ha världens sämsta lärere han beter sig som en jädra 2åring om inte värre.. Lilla minsta man gör fel så bli han helt knäpp i huvuet och jag hatar sånna lärare.. Men iaf sen när vi kom till skolan så gick vi till maten o där fick vi ekologisk pastalåda den va faktiskt rätt god för att vara ekologisk och till det fick vi nån efterrätt med äpple och nån ekologisk grädde med vanilj i, kanske inte det bästa men bättre än inget ialla fall..


Det är såhär att jag ha ingen insparation längre om vad jag ska blogga om så att jag vill ha lite hjälp av er för att det är ju ni som läser bloggen och jag skriver så jag vill gärna ha lite förslag på vad jag kan blogga om men kommer verkligen inte på nått, ha även kollat runt på nätet men hittar verkligen ingenting vilket är lite smått drygt för det var igår kväll jag kom verkligen inte på om vad jag skulle blogga om så jag vill gärna ha lite tips om jag kan blogga om. Jag kan ha en frågesport eller så kan ni skriva här nere i komentarsfältet om ni vill att jag ska ta upp något eller skriva om nått som ni tycker om men då få ni ju kontakta mig o skriva lite mer om vad ni gillar eller om jag ska ta upp något särkilt som t.e.x någt som betyder något för er ja ni hajar galoppen så att komentera på kommer försöka göra alla om det nu blir några komentarer men det få vi ju se då, nahe nu ska jag städa lite så hoppas jag att ni få en fortsatt bra dag så hörs vi hejdå<333

Presentation


Hej Jag heter Emma 14 år ka bli 15 bo i Blekinge bo tillsammans med min familj umågs mest me min kompisar o täna hoppas ni tycker om min blogg enjoy :)

Fråga mig

39 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
   
1
2
3
4
5
6
7
8
9 10
11
12
13
14
15 16
17
18
19
20
21
22 23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Oktober 2014 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards