Alla inlägg den 5 oktober 2014

Av Emma - 5 oktober 2014 20:48

Hej bloggen!
Jag kom på en jätte bra ide precis det är ju att jag inte alltid kan blogga så jag ska blogga så fort jag kan o ha tid för denna veckan fullproppad med prov osv så kanske hinner göra ett inlägg ialla fall.

Denna helgen ha inte hänt så mycket ha varit med Sara o sen idag ha jag cyklat en runda pga av tråkigheter men det va nog så jobbigt att cykla för kommer ha världens träningsvärk imon kul nä verkligen inte :/

Om två månader är det redan jul det är helt sjukt vad tiden gå fort! Ska äntligen få en data nu till jul så jag kan göra inläggen på datan just nu för tillfället få jag göra det på mobilen vilket inte är så kul det är rätt jobbigt!

Idag förlorade krif mot Troja o då ska ju givetvis en idiot som ha fått mitt nummer på nått vis o han ba haha krif ligger under osv så jäkla irreterande men ska blocka de numret sen så slipper jag allt de! Nahe nu ska jag sätta igång en film o sen sova ni få ha det så gött så hörs vi puss o hej<33

Presentation


Hej Jag heter Emma 14 år ka bli 15 bo i Blekinge bo tillsammans med min familj umågs mest me min kompisar o täna hoppas ni tycker om min blogg enjoy :)

Fråga mig

39 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
   
1
2
3
4
5
6
7
8
9 10
11
12
13
14
15 16
17
18
19
20
21
22 23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Oktober 2014 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards