Direktlänk till inlägg 23 oktober 2014

Dagen Idag!!

Av Emma - 23 oktober 2014 19:37

Hej bloggen!

Idag ha jag vart i skolan och det ha vart världens drygaste dag någonsin.

Idag när jag vaknade (06.25) vakna tidigt för att hinne med allt jag ska. Jag ha haft världens drygaste lektioner idag! Först idag hade vi samling som typ alla ha i skolan sen språk men där va det ganska chill och sen hade jag matteprov som gick sådär inte det lättaste kan jag säga det va typ -5+-30 det va as krångligt det är lite svårt och förklara sen hade vi svenska och där hade vi ett lästest det var ganska svårt men jag försökte svara på det jag kunde ialla fall. Senare hade vi lunch och då va det nån äcklig apelsinkyckling men det gick ner och tiil de fick vi ris och grönsaker men jag åt inte så mycket tog även knäckebröd  för att det var verkligen inte gott. Ja jag orka inte berätta mer för det ha verkligen hänt så mycket men nu ska jag kolla film så vi hörs<3

 

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Emma - 19 januari 2016 10:32

Ja jag ha börjat blogga på denna bloggen igen men denna bloggen kommer mest vara för min träning o kost o allt sånt! Vet att det är många av er som uppskatta träningsblogga och sånt! Idag bli det däremot ingen träning pga jag ligger magsjuk vilket ve...

Av Emma - 15 februari 2015 17:57

http://nouw.com/Emmaslivsomensam Min nya blogg kika gärna in puss och hej! ...

Av Emma - 12 februari 2015 18:40

Alltså jag vet verkligen ite om jag ska ha min blogg kvar för att knappt inga läser den längre och jag får inga kommentarer och alla säger aa men det ta ett tag jaja jag ha haft min blogg i ett antal år nu och det händer ingenting kanppt jag tycker i...

Av Emma - 5 februari 2015 08:45

Ja som sagt idag är jag typ ledig så tänkte göra ett inlägg nu när jag ha tid jag ska "jobba" idag med bloggen om vad som ska göras på bloggen och skriva inlägg osv och se måste jag svara på mail som typ är 500 st orka inte svara på alla men kommer s...

Av Emma - 2 februari 2015 21:38

Idag när ja skulle gå till skolan var det blix halt men jag såg även nått hemskt hända en liten flicka på kanske 12 år det var ett par killar som gick i 9:an på min skola som gick på denna stackars flicka men precis när jag skulle säga till dom så ko...

Presentation


Hej Jag heter Emma 14 år ka bli 15 bo i Blekinge bo tillsammans med min familj umågs mest me min kompisar o täna hoppas ni tycker om min blogg enjoy :)

Fråga mig

39 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
   
1
2
3
4
5
6
7
8
9 10
11
12
13
14
15 16
17
18
19
20
21
22 23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Oktober 2014 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards